logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۴۰۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی:

سفرهای استانی رئیس جمهور در دهه اخیر بی‌‌سابقه است

سفرهای-استانی-رئیس-جمهور-در-دهه-اخیر-بی‌‌سابقه-است
کارشناس مسائل سیاسی سفرهای استانی آیت‌الله رئیسی را اقدام بی‌سابقه در دهه اخیر عنوان کرد و گفت: ایجاد عدالت مهمترین برنامه دولت جدید است.

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دولت سیزدهم در شرایط بسیار سختی روی کار آمد که جامعه با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود و مردم در حوزه‌های اقتصاد و معیشت با مشکلاتی روبرو بودند.

وی با بیان اینکه دولت جدید با انبوهی از مشکلات مواجه شد اما اعتقاد داشت با همکاری مردم این مشکلات را می‌توان حل کرد، افزود: از آغاز فعالیت دولت اقدامات موثری انجام شده است اگر چه هنوز در حوزه اقتصاد نیازمند زمان بیشتری برای حل مشکلات هستیم.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: مشکلات دولت گذشته که به راحتی قابل حل نیست اگر چه دولت برنامه‌ریزی لازم را در این زمینه دارد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه سفرهای استانی آیت‌الله رئیسی بی‌سابقه در دهه اخیر است، ادامه داد: در طول 100 روز گذشته رئیس جمهور به مناطق مختلف کشور از جمله استان‌های مرزی سفر کرده و در جریان مشکلات مردم قرار گرفته‌اند.

وی یادآور شد: یکی از دستاوردهای مهم دولت احصای مشکلات و صحبت با گروه‌های مختلف است که این موضوع موجب ایجاد امید در مردم برای حل مشکلات شده است.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد دولت اقداماتی را آغاز کرده است که امیدواریم تا آخر امسال بخشی از مشکلات اقتصادی حل شود، یادآور شد: دولت معتقد به ایجاد عدالت و توزیع عادلانه امکانات و ثروت در کشور است که این موضوع با همکاری مردم تحقق پذیر است.

اسماعیلی بستن بودجه سال آینده بدون کسری را در کاهش تورم در جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: دولت به دنبال این موضوع بوده و اعتقاد دارد باید آثار ارز 4 هزار و 200 تومانی در سفره مردم دیده شود.

وی گفت: اقدامات دولت برای آینده امیدوار کننده است که امیدواریم حداقل در 6 ماهه آینده شاهد کارهای رو به جلو از دولت باشیم.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر