logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۳۹۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا خبرداد؛

لوازم یدکی تقلبی در بازار زنجان مردم را در تنگنا قرار داده است

لوازم-یدکی-تقلبی-در-بازار-زنجان-مردم-را-در-تنگنا-قرار-داده-است
رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو استان زنجان با اشاره به افزایش لوازم یدکی بی کیفیت و تقلبی در استان، گفت: افزایش لوازم یدکی تقلبی مردم و مکانیک ها را در تنگنا قرار داده است.

سید نقی ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ثابت بودن حق الزحمه تعمییرات خودرو در طول یک سال، اظهار کرد: قیمت لوازم یدکی به صورت سرسام آوری در کشور افزایش داشته است.

وی با اشاره به افزایش لوازم یدکی بی کیفیت و تقلبی در استان، ابراز کرد: لوازم یدکی بی‌کیفیت مردم را در تنگنا قرار داده است.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو استان زنجان، بیان کرد: قیمت جنس‌های بی‌کیفیت و تقلبی در بازار بسیار بالا است و کار کرد بسیار پایینی دارد.

وی با بیان اینکه افزایش لوازم یدکی بی‌کیفیت و تقلبی در بازار باعث شده است که مکانیک‌ها دچار مشکل شوند، تصریح کرد: به هر میزان که دقت مکانیک بالا باشد جنس‌های تقلبی باعث شده است که مکانیک‌ها با مشکل مواجه شوند چرا که بعد از اینکه لوازم یدکی نصب شده کارایی لازم را نداشته باشد در مرحله اول شهروندان به سراغ مکانیک می‌روند.

ترابی با بیان اینکه مکانیک‌ها از دستمزد‌های تصویب شده در سال 99 رضایت ندارند، عنوان کرد: با توجه به افزایش قیمت لوازم مصرفی، کرایه تعمیرگاه و... مکانیک‌ها از دستمزد‌ها رضایت ندارند.

وی با بیان اینکه اتحادیه مکانیک‌های خوردرو درخواست افزایش دستمزد‌ها را به مراجع ذیصلاح اعلام خواهد کرد، افزود: ما درخواست افزایش 30 درصدی دسمتزد‌ها را خواستاریم./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر