logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۳۹۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

گفت‌وشنود/ قیمت لُنگ!

گفت‌وشنود-قیمت-لُنگ!
گفتم: داروغه‌ای در حمام برای اینکه قمپز در کرده باشد از شخصی پرسید به نظر تو، من چقدر می‌ارزم ؟ یارو گفت «دوزار» ! داروغه گفت؛ دوزار فقط قیمت لُنگم است و یارو گفت؛ من هم قیمت لُنگت را گفتم!

به گزارش موج رسا; «روزنامه کیهان» در ستون گفت و شنود خود نوشت: 

گفت: دانشجویان انگلیسی به سفیر اسرائیل که برای سخنرانی به دانشکده اقتصاد لندن رفته بود نه فقط اجازه سخنرانی ندادند بلکه او را با تحقیر و خفت از دانشکده بیرون انداختند.

گفتم: صهیونیست‌ها در دورترین افق ذهن خود هم تصور نمی‌کردند که مانند امروز با این‌همه خشم و نفرت از سوی همه مردم جهان روبه‌رو شوند.

گفت: سایت صهیونیستی «والا» از فراری دادن سفیر اسرائیل توسط دانشجویان انگلیسی ابراز تأسف کرده و نوشته است؛ آنها باید احترام میهمان خود را نگه می‌داشتند !

گفتم: عجب شارلاتانِ بی پدر و مادریه ؟! خودشون نه فقط احترام فلسطینی‌ها را که صاحبخانه بودند نگاه نداشتند بلکه آنها را قتل‌عام کرده و از وطنشان که متعلق به خودشان بود آواره کردند.

گفت: این سایت ابراز تعجب کرده است که چرا دانشجویان اروپایی برای جایگاه دیپلمات‌های اسرائیل ارزش قائل نشده‌اند ؟

گفتم: داروغه‌ای در حمام برای اینکه قمپز در کرده باشد از شخصی پرسید به نظر تو، من چقدر می‌ارزم ؟ یارو گفت «دوزار» ! داروغه گفت؛ دوزار فقط قیمت لُنگم است و یارو گفت؛ من هم قیمت لُنگت را گفتم وگرنه خودت که صنار هم نمی‌ارزی !

منبع: مشرق

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر