logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۳۹۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

اداره کل ارشاد زنجان زمینی برای احداث مسکن خبرنگاران ندارد

اداره-کل-ارشاد-زنجان-زمینی-برای-احداث-مسکن-خبرنگاران-ندارد-
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: به منظور احداث مسکن برای خبرنگاران قرار بود اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینی برای این پروژه اختصاص دهد که این امر محقق نشده است.

سعید شاهین‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: برای احداث مسکن خبرنگاران باید زمین مورد نیاز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در اختیار اداره کل راه و شهرسازی قرار دهد که هنوز این امر محقق نشده است.

وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از طریق فروش املاک مازاد باید این زمین را در اختیار اداره کل راه و شهرسازی قرار می‌داد اما بنابر اعلام این اداره کل زمین مازادی وجود ندارد.

این مسئول بیان داشت: خبرنگاران می‌توانند با ثبت‌نام در طرح جهش تولید مسکن همانند سایر اقشار با همان ضوابط و دستورالعمل‌ها صاحب خانه شوند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه هنوز سامانه ثبت‌نام طرح جهش تولید مسکن بسته نشده است، افزود: خبرنگاران می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

شاهین‌فر ادامه داد: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌بایست یکی از زمین‌های مازاد خود را به امر احداث مسکن اختصاص می‌داد که با طرح شدن در کمیسیون ماده ۵ و با تغییر کاربری، پروژه مسکن خبرنگاران احداث می‌شد که تا کنون این موضوع محقق نشده است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر