logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۳۹۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

وزارت کشور نسبت به حکم شهردار زنجان پاسخی نداده است

وزارت-کشور-نسبت-به-حکم-شهردار-زنجان-پاسخی-نداده-است
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تا این لحظه هیچ پاسخی نسبت به حکم شهردار زنجان از سوی هیات حل اختلاف وزارت کشور به شورای شهر زنجان واصل نشده است.

حسین حمزه‌لوپاک در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: رای اعضای شورا مبنی بر اصرار به انتخاب عباس راشاد به عنوان شهردار زنجان به هیات حل اختلاف وزارت کشور ارسال شده اما تا این لحظه این هیات، پاسخی نسبت به تایید یا رد حکم شهردار به شورای شهر زنجان نداده است.

وی با بیان اینکه منتظر اعلام نظر هیات حل اختلاف وزارت کشور در این رابطه هستیم، خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر زنجان پس از عدم تایید حکم شهردار زنجان توسط وزارت کشور با تشکیل جلسه فوق‌العاده با 5 رای به انتخاب خود اصرار کردند اما تاکنون هیچ پاسخی به شورا واصل نشده است.

حمزه‌لوپاک با بیان اینکه مطالب مطرح‌شده در خصوص تایید حکم شهردار زنجان فقط مربوط به فضای مجازی بوده و هیچ خبر رسمی تا این لحظه وجود ندارد، تصریح کرد: تاکنون هیچ پاسخ مکتوب و رسمی به شورای شهر زنجان واصل نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: سرپرست شهرداری زنجان تا زمان صدور رسمی حکم شهردار با قوت به فعالیت خود ادامه می‌دهد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش موج رسا؛ عباس راشاد در جلسه رسمی و علنی مورخه 29 شهریور شورای اسلامی شهر زنجان با کسب 5 رای به عنوان شهردار منتخب زنجان جهت صدور حکم به وزارت کشور معرفی شده بود که با رد این حکم توسط وزارت کشور، اعضای شورا در جلسه فوق‌العاده خود که با حضور 7 نفر از اعضا تشکیل شده بود با 5 رای به انتخاب خود اصرار کردند که این موضوع در هیت حل اختلاف وزارت کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر