logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۳۹۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان خبرداد

استقبال اصحاب رسانه زنجان از جشنواره ابوذر استان زنجان

استقبال-اصحاب-رسانه-زنجان-از-جشنواره-ابوذر-استان-زنجان-
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه آثار رادیویی در هفتمین جشنواره ابوذر پذیرفته می‌شود گفت: اصحاب رسانه استان زنجان از هفتمین جشنواره رسانه استان استقبال مطلوبی دارند.

عباسعلی سرداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: هفتمین دوره جشنواره ابوذر استان زنجان امسال همزمان با روز قشر بسیج رسانه و در ۲۱ دی ماه برگزار می‌شود که تاکنون استقبال مطلوبی از سوی اصحاب رسانه انجام شده است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ آذرماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند، افزود: امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، مانع‌زدایی‌ها و دشمن‌شناسی از موضوعات این جشنواره بود که پس از مکاتبات، دو موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری و کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان نیز به موضوعات این جشنواره اضافه شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در بخش‌های عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ و موشن‌گرافی و اینفوگرافیک آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان تصریح کرد: آثار ارسالی باید در بازه زمانی مرداد سال گذشته تا آذرماه امسال باشد که پس از جمع‌اوری آثار، داوری توسط اساتید تهران انجام و نتایج اعلام می‌شود.

سرداری خاطرنشان کرد: ضروری است در فرصت باقی مانده اصحاب رسانه استان، نسبت به ارسال آثار خود به آدرس روبیکا b-rasane-zanjan و شماره واتس‌آپ ۰۹۹۳۵۷۸۹۸۰۷ مراجعه اقدام کنند.

وی ادامه داد: بخش ویژه جشنواره ابوذر اهدای جایزه ویژه جشنواره به اثر ظرفیت‌های تولید بومی استان با ارائه راهکار خواهد بود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر