logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۳۹۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرخانه مطبوعات استان زنجان خبرداد

مشارکت ۵۴.۵ درصدی اصحاب رسانه زنجان در انتخابات خانه مطبوعات

مشارکت-۵۴.۵-درصدی-اصحاب-رسانه-زنجان-در-انتخابات-خانه-مطبوعات
مدیرخانه مطبوعات استان زنجان گفت: با تمدید یک ساعته، انتخاب بازرسی خانه مطبوعات استان زنجان به پایان رسید.

یوسف ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: انتخابات بازرسی خانه مطبوعات استان زنجان از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۱۹ آبان آغاز و ساعت ۱۳ به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه اعضای خانه مطبوعات استان با مراجعه به سامانه khanehmatbooat.ir رای خود را به نامزد مورد نظر ثبت کردند، افزود: مهلت شرکت در انتخابات ساعت ۱۲ ظهر بود که با یک ساعت تمدید در ساعت ۱۳ به پایان رسید.

این مسئول خاطرنشان کرد: حمید کریمی، علی اکبر شیوخی، سمانه جهانگیری، سید محمدرضا حقگو، حمدالله مرادی و رقیه الماسی در این دوره انتخابات بازرسی خانه مطبوعات استان زنجان کاندید بودند.

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان گفت: با پایان رای‌گیری به عنوان عضو اصلی و علی البدل بازرسی خانه مطبوعات استان زنجان از سوی اصحاب رسانه استان انتخاب شدند.

ناصر از مشارکت ۵۴.۵ درصدی اعضای خانه مطبوعات استان زنجان در این دوره انتخابات خبرداد و گفت: در حال حاضر 111 نفر از اصحاب رسانه استان زنجان عضو خانه مطبوعات هستند که 60 نفر در این دوره انتخابات شرکت کردند.

وی یادآور شد: با پایان یافتن انتخابات بازرسی خانه مطبوعات استان زنجان در نهایت، علی اکبر شیوخی با 46 رای  و رقیه الماسی با 18 رای به عنوان بازرس اصلی و سید محمدرضا حقگو با 13 رای به عنوان بازرسی علی البدل انتخاب شدند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر