logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۳۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

ترویج ایران هراسی و شیعه هراسی دستور کار جلسات استکبار جهانی است/مسئله قدس فراموش نشدنی است

ترویج-ایران-هراسی-و-شیعه-هراسی-دستور-کار-جلسات-استکبار-جهانی-است-مسئله-قدس-فراموش-نشدنی-است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: ترویج اسلام هراسی، ایران هراسی و شیعه هراسی را از دستور کار جلسات استکبار جهانی با همپیمانان عربی است.

به گزارش موج رسا; آیت‎الله شیخ علی خاتمی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته شهر زنجان برضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و اظهار داشت: روز قدس به عنوان روز اسلام و عزت مسلمین از دیدگاه امام خمینی (ره)محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه هر سال مردم ایران برای دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین در این راهپیمایی شرکت می‎کنند،ادامه داد:رژیم غاصب اسرائیل مردم فلسطین را از خانه و کاشانه خود بیرون کرده و در این سرزمین جنایت می کند.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به حساسیت راهپیمایی روز قدس در سال جاری،بیان داشت: دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و برخی سران عربی با برگزاری جلسات متعدد،به حمایت از تکفیری‎ها و داعش برای ایجاد ناامنی در ایران می پردازند.

امام جمعه زنجان ترویج اسلام هراسی، ایران هراسی و شیعه هراسی را از دستور کار این جلسات عنوان کرد و افزود: استکبار جهانی می خواهد مسئله قدس قدس فراموش شود تا اسرائیل غاصب به جنایت‎های خود ادامه دهد.

آیت الله خاتمی حضور گسترده در این راهپیمایی را موجب خنثی شدن توطئه‎های دشمنان عنوان کرد و افزود: فریاد مردم بیگناه قدس شریف باید به گوش جهانیان برسد.

وی بیانات مقام معظم رهبری در جلسه با مسئولان را به عنوان نقشه راه یادآور شد و گفت: در این جلسه مقام معظم رهبری در چند محور بیاناتی را خطاب به مسئولان بیان کردند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری باید تصمیم‎گیری مسئولان در راستای تامین منافع ملی سازگار هویت ملی باشد،بیان داشت:همه چیز در نظام باید مطابق با مصلحت و منفعت ملی باشد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری اسلام،پیشینه تمدنی،تاریخی ایران و آرمان‏های انقلاب اسلامی سه پایه تعیین‎کننده هویت ملی و منافع ملی است،افزود: افتخار همه ما باید به اسلامی بودن،ایرانی بودن و انقلابی بودن باشد.

وی برضرورت مرز بندی در برابر دوست و دشمن به عنوان یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: داشتن بصیرت دینی و سیاسی از ویژگی‎های فرد انقلابی محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری همه باید به مسئولان کشور کمک کرده و مسئولان نیز باید رعایت حال مردم را داشته باشند،ادامه داد:انتخابات قدرت انقلاب و نظام اسلامی است که نباید به دو قطبی کردن جامعه دست زد.

وی بیانات مقام معظم رهبری در خصوص برجام را یادآور شد و گفت: دشمنان برای مهار انقلاب اسلامی تحریم‎ها را تشدید کردند.

خطیب جمعه زنجان بیان داشت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند:"به مسئولانی که پیگیر این مسئله بودند اعتماد داشتیم و داریم اما در همین ماجرا به دلیل اعتماد به طرف مقابل اهتمام لازم را به خرج ندادیم که خلاهایی باقی ماند و دشمن در حال استفاده از آنها است.

وی با اشاره به 26خرداد سال 1344 و شهادت جمعی از جوانان مومن و انقلابی،گفت: شهیدان بخارایی، صفار هرندی نیک‎نژاد و ایمانی با دستور حسنعلی منصور اعدام شدند.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه 27 خرداد به عنوان سالروز جهاد سازندگی و صدور فرمان امام خمینی (ره) برای محرومیت‎زدائی است،تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم در محرومیت زدائی موفق عمل کرده اند.

امام جمعه زنجان زودن فقر و محرومیت از روستاها و حرکت به سوی استقلال و خود کفایی کشاورزی از مهمترین اهداف جهاد سازندگی عنوان کرد و ادامه داد: 80 درصد محصولات کشاورزی در روستاها تولید می‎شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به 31 خرداد به عنوان سالروز شهادت دلاور مرد جهان اسلام شهید چمران،بیان داشت: این شهید گرانقدر در ابعاد علمی، اخلاقی و جهاد فی سبیل ‎الله الگوی همه جوانان و اساتید است.

آیت‎الله خاتمی با اشاره به یکم تیر سال 1360 به عنوان سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: این نهاد مقدس انسجام خاصی در زمینه تبلیغات دینی در شهر و روستاها دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر