logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۳۹۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان تاکید کرد

ضرورت تحلیل آماری تصادفات در استان زنجان

ضرورت-تحلیل-آماری-تصادفات-در-استان-زنجان
استاندار زنجان گفت: تحلیل آماری تصادفات برای برنامه‌ریزی مناسب و کاهش آمار تلفات ضروری است.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در شورای راهبری تصادفات استان زنجان،برضرورت تحلیل آماری تصادفات استان زنجان و مقایسه آن با وضعیت سال‌های گذشته تاکید کرد و اظهار داشت: بدون تحلیل آمار نمی‌توان تصمیم درستی برای رفع مشکلات اخذ کرد.

وی ادامه داد: آمارهایی باید ارائه شود که بتوان با برنامه‌ریزی مناسب درصدد کاهش تصادفات در محورهای پرحادثه و مشکل‌دار برآمد. 

این مقام مسئول ادامه داد: آمار باید ناظر برگذشته نبوده و وضعیت آینده را مشخص کند تا با اعتبارات موجود نسبت به حل مشکلات با اولویت بندی اقدام کرد. 

میناخانی، فرمانده پلیس راه استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: خودروی سواری با ۶۱ درصد بیشترین عامل تصادفات در جاده‌های استان زنجان بوده و ۴۶ درصد تصادفات ناشی از عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی است. 

وی گفت: محور طارم دارای افزایش فوتی‌ها است که پاسگاه این محور راه‌اندازی شده و پاسگاه قیدار به همدان نیز در دست پیگیری است. 

این مسئول از افزایش ۱۳ درصدی برخورد با تخلفات در محورهای استان زنجان خبرداد و گفت: نصب نیوجرسی در طول آزاد راه‌ها باید سرعت بیشتری بگیرد. 

فرمانده پلیس راه استان زنجان برضرورت نصب روشنایی در ۳۰ کیلومتر ابتدایی شهرها تاکید کرد و گفت: باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود. 

میناخانی گفت: مشکلات ورودی آرامستان حل شده است اما این اقدامات بیشتر کوتاه مدت است و باید برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر