logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۳۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
بعد از تهدید هیئت فوتبال استان زنجان

باشگاه تراکتورسازی برای فعالیت در زنجان مجوز گرفت

باشگاه-تراکتورسازی-برای-فعالیت-در-زنجان-مجوز-گرفت-

باشگاه تراکتورسازی برای فعالیت در زنجان با نام تراکتورسازی مهر ثبت شد و مجوز فعالیتش را گرفت.

 

به گزارش موج رسا; باشگاه تراکتورسازی که این روزها با نصب بنرهای در سطح شهر اقدام به تبلیغات در سطح شهر زنجان کرده بود در روزهای گذشته با هشدار هیئت فوتبال استان زنجان مبنی خلاف واقع بودن تبلیغاتش مواجه شد.

در این راستا دبیر هیئت فوتبال استان زنجان تاکید کرده بود که اگر تراکتورسازی فعالیت‌های خود را در استان زنجان قانونی نکند همه بنرها از سطح شهر جمع آوری خواهد شد.

باشگاه تراکتور سازی 48 ساعت فرصت داشت که از طریق اداره ثبت شرکتها و کمیسیون ماده 5 اداره کل ورزش و جوانان برای فعالیت رسمی در زنجان مجوز دریافت کند.

بعد از گذشت ضرب الاجل تعیین شده باشگاه تراکتورسازی باشگاه خود در زنجان را با نام تراکتورسازی مهر ثبت کرده است و بعد از این می‌تواند به فعالیت قانونی بپردازند.

با قانونی شده فعالیت‌های باشگاه تراکتور سازی مهر زنجان سه باشگاه معروف پرسپولیس، سپاهان و تراکتورساز برای جذب نونهالان، نوجوانان و جوانان رقابت خواهند کرد.

گفتنی است که مدارس فوتبال زیر نظر کمیته جوانان هیئت فوتبال استان فعالیت خواهند کرد و در شهریور ماه نیز فستیوال استانی در بین مدارس فوتبال برگزار و بهترین‌ها این به فستیوال که در سطح کشوری برگزار می‌شود معرفی خواهند شد.

//س

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : محمد سعید محمدی ] [ ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹ ]
خوب کار کردی
فرم ارسال نظر