logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۳۸۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با موج رسا:

عملیات سپاه در توقیف نفتکش آمریکایی، مانوری از قدرت و توانمندی فرزندان ملت ایران بود

عملیات-سپاه-در-توقیف-نفتکش-آمریکایی،-مانوری-از-قدرت-و-توانمندی-فرزندان-ملت-ایران-بود
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات سپاه در بهترین زمان ممکن و یک مانور بسیار خوب، مقتدرانه و قوی بود که توسط نیروی دریایی واقع شد.

حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توقیف نفتکش‌های آمریکایی در خلیج فارس اظهار داشت: این اقدام یکی دیگر از توانمندی‌های فرزندان این ملت و سپاه پاسداران در بُعد نیروی دریایی را به نمایش گذاشت.

وی افزود: این اقدام نشان داد که عملیات سپاه فقط منحصر به موشکی، بسیج و نیروی زمینی نیست بلکه جمهوری اسلامی ایران در نیروی دریایی هم چنین قدرت و توانی دارد و اقدام اخیر، مانور بزرگی بود که زمینه آن توسط دشمنان ایران اسلامی و به‌ویژه آمریکا مهیا شد.

حجت‌الاسلام باقری تصریح کرد: عملیات سپاه در بهترین زمان ممکن و یک مانور بسیار خوب، مقتدرانه و قوی بود که توسط نیروی دریایی واقع شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم باید بدانند که تلاش‌های بسیاری در ابعاد مختلف برای حفظ امنیت و آرامش کشور اتفاق می‌افتد که رسانه‌ای نمی‌شود، گفت: هزاران تهدید اینگونه به‌صورت شبانه‌روز در اقصی نقاط کشور، پاسخ داده می‌شود و به همت و تلاش فرزندان غیور میهن اسلامی، مردم بدون نگرانی و با آرامش کامل به فعالیت‌های روزانه و کسب و کار خود مشغول هستند.

وی اظهار داشت: اقدام اخیر در توقیف نفتکش آمریکایی به دلیل شرایط خاص کنونی، رسانه‌ای شد وگرنه هزاران مورد و اقدام چنینی در اقصی نقاط کشور برای حفظ اقتدار، امنیت و آرامش کشور انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه عملیات‌ها و تلاش‌های مختلفی علاوه بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط نیروی انتظامی، ارتش، وزارت اطلاعات و سایر دستگاه‌ها انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که در این راستا انجام می‌شود، فعالیت‌های اقتصادی است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های اقتصادی بسیار خوب و مثبتی وجود دارد، افزود: اگر در بعضی شرایط بحرانی با مشکل مواجه نمی‌شویم به دلیل همین فعالیت‌های اقتصادی است که به‌موقع انجام شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فعالیت‌های اقتصادی، پزشکی، سلامت‌محور، درمانی و سایر فعالیت‌ها انجام می‌شود و خوشبختانه دستاوردهای بسیار زیادی در کشور وجود دارد که به دلیل حجم انبوه، دیده نمی‌شوند.

وی گفت: اقدام اخیر سپاه در خلیج فارس، فضایی را فراهم کرد تا دوباره یادآوری شود که چنین توان، قدرت و نعمت‌هایی را داریم که خداوند را باید شاکر باشیم.

حجت‌الاسلام باقری ضمن قدردانی و خداقوت به دلاورمردان و فرزندان این مرز و بوم خاطرنشان کرد: تمام خدمتگزاران کشور بدانند که ملت ایران در هر نقطه‌ای از کشور که خدمت واقعی اتفاق بیفتد از آن لذت برده و قدردان تلاشگران آن عرصه هستند.

وی با اشاره به تلاش‌های مجاهدانه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی که به عنوان یک مسئول بلندپایه نظام برای ملت و اسلام خدمت کرد، گفت: کل دنیا در خلق حماسه عزتمندانه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی، نوع قدردانی مردم ایران از خدمتگزاران خود را دیدند.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه این قدردانی در خصوص سایر شهدا و خدمتگزاران کشور نیز مشاهده شده است، اظهار کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف نشان از این است که ملت ایران در هر کجا هر خدمتی از هر فردی در نظام اسلامی ببینند، سپاسگزار هستند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر