logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۳۸۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مناطق محروم و دور افتاده زنجان باید مورد توجه قرار گیرد/ بسیاری از مشکلات در استان زنجان به عدم هماهنگی دستگاه‌ها برمی‌گردد

مناطق-محروم-و-دور-افتاده-زنجان-باید-مورد-توجه-قرار-گیرد-بسیاری-از-مشکلات-در-استان-زنجان-به-عدم-هماهنگی-دستگاه‌ها-برمی‌گردد
استاندار زنجان با تاکید براینکه بسیاری از مشکلات در استان زنجان به عدم هماهنگی دستگاه‌ها برمی‌گردد گفت: امروز کشور تحت فشار است و رویکرد با تغییر دولت بر این شده که استقلال کشور از محل تلاش داخلی، تامین شود لذا از نیروهایی باید استفاده شود که به حفظ استقلال و برقراری عدالت، اعتقاد دارند.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار زنجان اظهار داشت: تمام مسئولیت‌ها یک روز به پایان خواهند رسید و برای کسی که مسئولیت می‌گیرد، روز تحویل آن به نوعی قیامت صغری است یعنی خود را در معرض قضاوت مردم و وجدان خود قرار می‌دهد که در نهایت باید پاسخگوی خداوند باشیم.

وی با بیان اینکه مسئولان از روز اول باید به فکر روز آخر و تحویل مسئولیت باشند، خاطرنشان کرد: شنیدن مطالبات و تلاش برای حل مشکلات مردم به‌گونه‌ای که از عدالت خارج نشود، یکی از نعمت‌ها است.

افشارچی با بیان اینکه اکنون نظام جمهوری اسلامی در وضعیتی نیست که با پول بتواند خلاءها را پر کند، افزود: حدود 30 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حتی اگر مدیریت‌ها نیز صحیح نبود اما خلاءها با صَرف پول، پر شده است اما امروز اینطور نیست و مدیران باید در مدیریت اهتمام خود را بکار بگیرد.

وی تصریح کرد: لذا مدیران باید در بین مردم و با مردم باشند و تا حد توان، مشکلات مردم را حل کنند.

استاندار زنجان خطاب به سرپرست فرمانداری زنجان گفت: شهرستان زنجان صرفاً فقط شهر زنجان نیست لذا روستاها و مناطق محروم نیز باید مورد توجه قرار گیرد و نسبت به تمام افراد در نقاط دور و نزدیک شهرستان باید احساس مسئولیت کنید.

وی با بیان اینکه مردم در مناطق برخوردار می‌توانند به مدیران دسترسی داشته باشند، اظهار کرد: مناطق محروم و دورافتاده باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

افشارچی با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی روستاهای استان زنجان خاطرنشان کرد: آخرین وضعیت شهرستان‌ها و روستاهای استان در حوزه‌های مختلف در این بانک اطلاعاتی می‌آید و طبق آخرین وضعیت با تمام فرمانداران صحبت خواهد شد تا چگونگی زمان تحویل و اینکه در نهایت در چه وضعیتی باید قرار گیرند، مشخص شود.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه با هر نوع فسادی باید مقابله شود، خاطرنشان کرد: اگر کاری قرار است انجام شود باید برای همه انجام شود و برعکس، اگر کاری قرار نیست انجام شود برای هیچ کس نباید انجام شود تا رضایت عامه به دست آید.

وی با اشاره به اینکه ماهانه 50 هزار میلیارد تومان حقوق به کارمندان دولتی پرداخت می‌شود افزود: به هر صورت کشور تحت فشار است و در حالی که یک نگاه برای حل مشکلات، نگاه به بیرون بود اما رویکرد با تغییر دولت این شد که استقلال کشور از محل تلاش داخلی، تامین شود.

افشارچی تصریح کرد: از نیروهایی باید استفاده شود که به حفظ استقلال و برقراری عدالت، اعتقاد دارند.

استاندار زنجان با بیان اینکه بسیاری از مشکلات در سطح استان به عدم هماهنگی دستگاه‌ها برمی‌گردد، گفت: گاهی با یک جلسه مشترک در بین 2 دستگاه، مشکلات به راحتی حل می‌شوند لذا هماهنگی بین دستگاه‌ها یکی از مهمترین وظایف فرماندار است.

وی با بیان اینکه در حل مشکلات بین دستگاه‌ها باید منافع مردم در نظر گرفته شود، ابراز کرد: مشکلات عمران شهری به‌ویژه در شهر زنجان بسیار مهم است که باید بیشتر از حالت عادی به آن ورود شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه در روزهای خاصی قرار داریم که در گذشته اتفاقات مهمی رخ داده است، گفت: به هیچ عنوان نمی‌پذیرم اگر نارضایتی از سوی یک مدیر در بین مردم ایجاد شود لذا همه شما در حل مشکلات مردم، مسئول هستید.

در مراسم امروز که ششمین جلسه شورای اداری شهرستان زنجان بود ضمن قدردانی از زحمات 4 ساله رضا عسگری در کسوت فرماندار زنجان، پرویز خالقی با حکم استان زنجان به سِمت سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان معارفه شد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر