logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۳۸۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

عملیات نیروی دریایی سپاه سیلی محکمی بر صورت آمریکای جنایتکار بود/ حضور زنجانی ها در مراسم استکبار ستیزی معنادار و دارای پیام بود

عملیات-نیروی-دریایی-سپاه-سیلی-محکمی-بر-صورت-آمریکای-جنایتکار-بود-حضور-زنجانی-ها-در-مراسم-استکبار-ستیزی-معنادار-و-دارای-پیام-بود
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: عملیات نیروی دریایی سپاه سیلی محکمی بر صورت آمریکای جنایتکار بود که توطئه دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان، با اشاره به 14 آبان به عنوان روز فرهنگ عمومی، اظهار داشت: فرهنگ عمومی دارای بخش‌های مختلفی بوده و از مردم‌داری، همسایه داری، داد و ستد و زندگی اجتماعی و فرهنگی انسان‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دغدغه مقام معظم رهبری توجه به فرهنگ عمومی و ارتقای آن است، یادآور شد: برای رفع مشکلات فرهنگ عمومی باید همگان در ترویج صحیح آن کوشا باشند.

خطیب جمعه زنجان برگزاری آیین‌های مختلف، نوع معماری جوامع و نحوه پوشش افراد و نحوه برخورد را نمونه‌های فرهنگ عمومی عنوان کرد و افزود: آیین‌ها و مراسم‌های جوامع مختلف نیز شامل فرهنگ عمومی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری فرهنگ به دو بخش ظاهری و نامحسوس تقسیم بندی می‌شود، افزود: از دیدگاه ایشان فرهنگ عمومی در یک معنا شامل ظواهر از جمله نوع لباس، معماری و مسائل آشکار است.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: فرهنگ عمومی در بخش نامحسوس شامل نوع برخورد افراد جامعه و یا مسائل پیش روی آن می‌شود.

وی با تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم در مراسم استکبار ستیزی 13 آبان در زنجان، گفت: این حضور معنادار و قابل تقدیر است.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به سالروز شهادت سردار تهرانی مقدم، پدر موشکی ایران، گفت: این شهید خدمات ارزشمندی را در حوزه موشکی به جامعه اسلامی ارائه کرده است که خدمات ایشان نقشه راه سایر دانشمندان این حوزه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به عملیات سپاه در دریای عمان، گفت: ورود به موقع و برخورد مناسب فرزندان این مرز و بوم نشان از هوشیاری نیروهای اسلامی است که توانستند موفقیت تحسین برانگیزی را کسب کنند.

آیت‌الله خاتمی عملیات نیروی دریایی سپاه را سیلی محکمی بر صورت آمریکای جنایتکار عنوان کرد و افزود: دشمن خیال خام در این زمینه داشت که با تلاش نیروهای خدوم انقلاب اسلامی این توطئه نیز خنثی شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر