logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۳۸۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان ماهنشان:

13 آبان، ثمره ولایت‌پذیری جوانان ایرانی است

13-آبان،-ثمره-ولایت‌پذیری-جوانان-ایرانی-است
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: ۱۳ آبان، ثمره ولایت‌پذیری جوانان ایرانی است که هیمنه آمریکا را به هم ریخت.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری امروز در مراسم ۱۳ آبان ماهنشان با اشاره به مناسبت‌های این روز اظهار داشت: تبعید امام خمینی(ره) به دلیل سخنرانی به مناسبت کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳ ، شهادت دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام، مناسبت‌های مهم این روز تاریخی هستند.

وی با بیان اینکه اهمیت سیاسی و تاریخی ۱۳ آبان به اندازه‌ای است که امام راحل آن را انقلاب دوم نامیدند، خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان، نمود مبارزه پُرافتخار ملت رشید ایران با شیطان بزرگ است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری افزود: ۱۳ آبان، ثمره ولایت‌پذیری جوانان ایرانی است که هیمنه آمریکا را به هم ریخت.

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: حافظه تاریخی، دارای اهمیت است و هویت ملی برای هر ملتی مثل شیرازه یک کتاب است که باعث دوام کتاب می‌شود.

وی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از رشادت‌ها، دلیری‌ها، ولایت‌پذیری‌ها و ازخودگذشتگی‌ها تشکیل شده که هویت ملی ما را تشکیل می‌دهد و ۱۳ آبان و اجتماع این روز برای محافظت از این هویت ملی است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به ادامه دشمنی و توطئه آمریکا با نظام اسلامی خاطرنشان کرد: 13 آبان به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده و بصیرت و ولایتمداری، لازمه شکست آمریکا است.

وی با تاکید بر اینکه از بین بردن هویت دینی و مکتبی ما هدف اصلی دشمن بوده و بحث هسته‌ای و مسائل دیگر بهانه است، تصریح کرد: اکنون وظیفه اصلی ما ولایت‌پذیری و پیروی از خط ولایت و انتخاب شهدا به عنوان الگو و اسوه است.

امامج معه شهرستان ماهنشان گفت: دلایل مرگ بر آمریکا، نگاه آمریکا به ملت ایران است که کاپیتولاسیون، مثال بارز آن بوده و همچنین تلاش برای براندازی نظام، تحمیل جنگ ۸ ساله و تحریم اقتصادی علیه ملت ایران نیز از دیگر دلایل شعار مرگ بر آمریکا است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر