logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۳۸۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]
مسؤل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه:

دزدی کشتی‌های نفتکش ایران اقدام ذلیلانه از طرف دشمن بود/ ملت ایران از عربده‌های آمریکا هراسی ندارد

دزدی-کشتی‌های-نفتکش-ایران-اقدام-ذلیلانه-از-طرف-دشمن-بود-ملت-ایران-از-عربده‌های-آمریکا-هراسی-ندارد-
مسؤل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه گفت: دشمنان آنقدر ذلیل شده‌اند که درصدد دزدی از کشتی‌های نفتکش ایران اسلامی برمی‌آیند که با یک فرمان، فرزندان شجاع به آمریکایی‌ها پاسخ داده و آنها با وجود همه امکانات و تجهیزات در برابر پاسداران و ملت غیور ایران با ذلت برگشتند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری امروز در مراسم استکبار ستیزی در پایتخت شور و شعور حسینی، اظهار داشت: در ۱۳ آبان ملت بیدار ایران اسلامی سفارت آمریکا را مرکز جاسوسی اعلام کرده و آمریکایی‌ها را از کشور با ذلت بیرون راندند که این موضوع نشات گرفته از تقابل جریان توحیدی و غرب گرایی است.

وی با بیان اینکه یکی از نکات بسیار مهم در قرآن کریم دشمن شناسی است، افزور: خداوند متعال در قرآن کریم ۶ نوع دشمن برای انسان‌های مومن معرفی می‌کند که هر کدامش برای نابودی یک مومن کافی است.

این مسئول کفار و مشرکین را از دشمنان مسلمانان از دیدگاه قرآن کریم عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها و عوامل تبلیغی دشمن با لجن پراکنی به جان ملت‌های مسلمان و مومن افتاده و آنها را تخریب می‌کنند.

مسؤل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه ادامه داد: منافقین، شیطان و نفس از دیگر دشمنان مومن از دیدگاه قرآن کریم محسوب می‌شوند که انسان مومن باید مراقب دشمنان خود باشد.

حجت‌الاسلام تسخیری یادآور شد: از دیدگاه قرآن کریم دشمن همواره دارای برنامه، طراحی، تجهیزات و امکانات و ظرفیت است تا برنامه‌های خود را عملی کند‌.

وی یادآورشد: از دیدگاه مقام معظم رهبری بیش از دشمن شناسی شناخت طرح و برنامه دشمن مهم است در حالی که خیلی‌ها دشمن را شناخته اما از طرح و خدعه آن آگاهی نداشته و فریب می‌خورند.

این مسئول افزود: در چند سال اخیر با وجود تذکرات مقام معظم رهبری که فرمودند:"فرقی بین اوباما و ترامپ نیست" گاهی بیراهه پیموده شده است همچنانکه ایشان در مورد بایدن به دولت قبل تذکر دادند که اینها طرحشان فرق می‌کند اما برنامه یکی است.

مسؤل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه با بیان اینکه استکبار دارای برنامه‌های متعددی است که در قرآن کریم به آن اشاره شده که هدف دشمن کشاندن مومنان به ذلت و خواری و دست کشیدن از دین اسلام است، افزود: مشکل کفار با شما مسئله دین و اسلام ناب و عظیم و انقلابی است، امروزه اسلام دست ساخته تفکر آمریکایی و انلگیسی‌ها و اسلام رحمانی که برخی‌ها به دنبال آن هستند، پذیرفتنی نیست.

حجت‌الاسلام تسخیری یارآورشد: اسلام رحمانی از حلقوم کسانی مطرح می‌شود که دارای عمامه انگلیسی هستند و برنامه‌هایی که آمریکا و انگلیس برای آنها دیکته می‌کنند، را قبول دارند.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن می‌فرماید دشمن و کفار راضی نمی‌شوند مگر اینکه دست از دینتان بردارید، افزود: موضوع ما با استکبار موضوع هسته‌ای و موشکی نیست بلکه موضوع اسلام است و همه برنامه‌های تبلیغاتی دشمن به سمت اسلام هراسی می‌رود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ایران هراسی یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان است چرا که تفکر ایران در جهان در حال انتشار است و به همین دلیل دشمن از هزاران کیلومتر دورتر از نظام اسلامی، تلاش دارد ایران را در تنگنای اقتصادی، سیاسی و جنگ قرار دهد تا ملت ایران را خسته کرده و خوی استکباری برملت ما چیره شود.

مسؤل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه با بیان اینکه دشمن با روی میز بودن گزینه‌ها یا علم کردن گروه‌های مختلف به جان منطقه و جهان اسلام افتاده‌ و در تلاش است تا عقبه ایران اسلامی را مورد هدف قرار دهد، افزود: استکبار جهانی تلاش می‌کند تا نظام اسلامی هر روز ضعیف و حقیر شود در حالی که نمی‌داند این توطئه‌ها هیچ اثری ندارد چرا که در تقابل بین کفر و توحید، همواره جبهه توحیدی پیروز است.

حجت‌الاسلام تسخیری ادامه داد: مردم با بصیرت کشور امروز در روز ۱۳ آبان حاضر شده‌اند تا با شعار مرگ بر آمریکا بگویند ما از عربده‌های شما نمیترسیم بلکه حاضرتر، هوشمندانه‌تر و آگاهانه‌تر از گذشته در صحنه‌های دفاع از نظام اسلامی در صحنه هستیم.

وی تصریح کرد: دشمن می‌داند اگر یک ضربه وارد کند ۱۰ ضربه را باید تحمل کند چرا که ایران مهد استقامت و کانون شجاعت است و مادران این سرزمین پیشانی بند استقامت، شهامت و شهادت را بر پیشانی فرزندانشان بسته‌اند.

این مسئول با بیان اینکه امروز دشمنان نظام اسلامی از جمله آمریکا ضعیف‌تر از آن هستند که به ملت ایران ضربه وارد کنند، افزود: دشمنان آنقدر ذلیل شده‌اند که درصدد دزدی از کشتی‌های نفتکش ایران اسلامی برمی‌آیند که با یک فرمان، فرزندان شجاع به آمریکایی‌ها پاسخ داده و آنها با وجود همه امکانات و تجهیزات در برابر پاسداران و ملت غیور ایران با ذلت برگشتند.

مسؤل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه خطاب به آمریکا گفت: شما همان کسانی هستید که نیروی دریایی سپاه نیروهای تفنگدار شما را در آب‌های خلیج فارس دستگیر کرد و آنها از ترسشان خود را نجس کردند.

حجت‌الاسلام تسخیری بیان داشت: آمریکا ضعیف‌تر از ادعای خود است همانگونه که در تحلیل‌های خود آمریکایی‌ها اگر یکی بزنند، ۱۰ ضربه دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها پیام مهم سردار  شهید حاج قاسم سلیمانی را به خوبی می‌دانند که اگر شروع کننده آنها هستند، اما پایان دهنده ایران اسلامی است، افزود: هر نوع جسارتی به نظام اسلامی با از بین رفتن حیفا و تلاویو به پایان می‌رسد.

این مسئول یادآورشد: آمریکایی‌ها و ازناب آن بدانند در مقابل هر نوع زیاده‌خواهی پاسخ ملت ایران کوبنده بوده و در جنگ نظامی و غیر نظامی پیروزی از آن مسلمانان بوده و استکبار از منطقه خارج خواهد شد.

مسؤل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه خاطرنشان کرد: آمریکا با وجود مجهز بودن به انواع ابزار نظامی و تجهیزات در منطقه، ذلیلانه از افغانستان خارج شده و  پایگاه‌های آن در سوریه بمباران شد و  در یمن با ذلت مواجه است.

حجت‌الاسلام تسخیری با بیان اینکه امروز دشمن در فلسطین دیگر با سنگ و چوب مواجه نیست و از طریق موشک‌ مورد هدف قرار می‌گیرد‌، افزور: ایران اسلامی ملت‌های مسلمان را به هم متصل کرد و صدای ملت‌ها پشت دیوارهای اسرائیلی‌ها به گوش می‌رسد.

وی گفت: امروز یک میلیون مقاله در سایت‌های خبری منتشر شده است که از افول آمریکا خبر می‌دهد و ملت ایران با وجود قوای انقلابی انتظار دارند دولت انقلابی عمل کرده و حل مشکلات اقتصاد را به تفاهم‌نامه‌های غربی گره نزند.

این مسئول یادآورشد: امروز با همه دنیا در ارتباط هستیم و  آمریکا را دشمن دانسته و اسرائیل را کشور نمی‌دانیم و با استفاده از ظرفیت‌ها اقتصاد کشور را شکوفا می‌کنیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر