logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۳۸۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

بیانیه سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در آستانه فرا رسیدن ۱۳ آبان

بیانیه-سپاه-انصارالمهدی(عج)-استان-زنجان-در-آستانه-فرا-رسیدن-۱۳-آبان
سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به مناسبت فرارسیدن 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش موج رسا; سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام، اقدامی شجاعانه و روشنگر در برابر دشمنِ کینه‌توزِ انقلاب اسلامیِ مردمِ ایران بود. دشمنی که در کلام استوار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، منشا استبداد پهلوی و نیز وابستگی کشور، چپاولگر بین‌المللی، دشمن اسلام و خواهان نابودی حیثیت ملی و ذخایر مملکت، بیان شده است.

روز تاریخی ۱۳ آبان در حیات مبارزاتی ملت بزرگ ایران، یادآور اعتراف شیطان بزرگ به قدرت استکبارستیزی و منطق و عقلانیت رهبری و جوانان انقلابی ایران است. دنیا در جریان این اقدام انقلابی شاهد حقارت، سرگردانی و سرآسیمگی ابرقدرتی بود که علاوه بر افتادن نقاب از چهره‌اش، خفت و زبونی شکست طبس را نیز تجربه کرد.

امروز، بهترین بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، ادامه همان راه روشنگر، توجه و التزام به آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و اندیشه سیاسی آن بزرگوار است.

اگر روزی، نزدیکترین مرکز توطئه‌گری ایالات متحده بر ضد جمهوری اسلامی ایران، لانه جاسوسی‌اش به حساب می‌آمد اما امروز رسانه‌های وابسته به نظام سلطه، سعی در نفوذ و تسخیر خانه‌به‌خانه ایرانیان را دارند.

سیاستمداران زخم‌خورده کاخ سفید با جنایت تحریم در جبهه مقابل و پشتیبانی رسانه‌ها از پس آن در عرصه جنگ نرم، صف‌آرایی کرده و عزت، استقلال و حق‌طلبی ملت سربلند ایران و دفاع بنیادین‌اش از ملت‌های مظلوم را هدف قرار داده‌اند.

آنچه که بسیار ضروری است یکپارچگی در برابر دشمن، برملا کردن هویت و خوی جهان‌خوارگی آمریکا به‌خصوص برای دانش‌آموزان و دانشجویان و بهره‌گیری از همه امکانات برای اشاعه کلمه حق و آگاهی هرچه بیشتر آزادگان جهان است.

سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، بار دیگر بر اعجاز توان و نیروی ایمان و ابتکار داخلی در برابر تحریم، تحریف و تهدیدات خارجی شیطان بزرگ تاکید کرده و همگام با ملت رشید ایران اسلامی از هیچ تلاشی برای موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر