logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۳۸۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس فدراسیون فوتبال:

فوتبال زنجان در رنکینگ بیست و هشتم کشوری قرار دارد

فوتبال-زنجان-در-رنکینگ-بیست-و-هشتم-کشوری-قرار-دارد
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به رتبه بندی وضعیت فوتبال استانها، گفت: فوتبال زنجان در رنکینگ بیست و هشتم کشوری قرار دارد.

به گزارش موج رسا; شهاب الدین عزیزی خادم در حاشیه مجمع انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب نادر بلباسی به عنوان رئیس هیئت فوتبال زنجان اظهار کرد: امیدوارم روحیه همکاری و برنامه ریزی که در فدراسیون فوتبال وجود دارد به هیئت های استانی به خصوص استان زنجان تسری پیدا کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فوتبال استان زنجان، ابراز کرد: استان زنجان از نظر امکانات مناسب، ورزشکاران خوب، نزدیکی استان زنجان به پایتخت، وجود معادن، توانمندی خوب بخش خصوصی از ظرفیت های خوب استان زنجان برای فوتبال است که باید برنامه ریزی و از این ظرفیتها استفاده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه واقعا حیف است استان زنجان از نظر رنکینگ در بین استان های دیگر بیست و هشتم باشد، تصریح کرد: استان زنجان با این امکانات در فوتبال بانوان، آقایان، فوتسال و استعداد یابی می توانست قوی تر از وضع موجود باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با تغییر مدیریتی که شکل گرفت هیئت فوتبال زنجان به سمت قویتر شدن حرکت کند عنوان کرد: به دوستان توصیه داشتیم آنچه در همکاری و همدلی و تعامل است در آن نگاه تقابلی نیست.

عزیزی خادم با بیان اینکه امیدوارم امروز یک فصلی جدیدی باشد که از همه ظرفیت ها و برنامه ها در استان زنجان استفاده شود خاطر نشان کرد: هیئت های استانی را مهمترین ستون توسعه فوتبال کشور می دانیم.

وی بیان کرد: امیدواریم هیئت فوتبال زنجان از سایر ظرفیت ها استفاده کند و روحیه تعامل را به عنوان فصل جدیدی در مدیریت فوتبال استان استارت بزنند.

رئیس فدراسیون فوتبال استان ادامه داد: هر جایی آدم ها همگرا و همراه نباشند آسیبش را مردم می بینند و امیدوارم در فوتبال استان زنجان این همگرایی اتفاق بیفتد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر