logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۳۸۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

تربیت نسل‌های آینده در گرو توجه به فرهنگ نماز است

تربیت-نسل‌های-آینده-در-گرو-توجه-به-فرهنگ-نماز-است
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: برای تربیت نسل کنونی و آینده به فرهنگ نماز، شهادت و جهاد نیازمند هستیم.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در همایش نماز در زنجان، اظهار داشت: برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان تجربه گرانسنگی برای کشور بود که از تجربیات سایر استان‌ها و نیروهای وفادار در قالب کمیته‌ها برای برگزاری این کنگره استفاده شد.

وی ادامه داد: در قالب برگزاری کنگره 3535 استان زنجان برنامه‌های مختلف از جمله یادواره‌های شهدا در بخش‌ها، شهرها و شهرستان‌ها از سوی اقشار مختلف برگزار شد.

این مسئول با اشاره به نقش رسانه‌ها در برگزاری کنگره 3535 استان زنجان، گفت: از شبکه‌های مختلف استان‌های کشور این اجتماع عظیم شهدا پخش شده و مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان یادآور شد: برگزاری اجلاسیه کنگره 3535 شهید استان زنجان شروعی برای اجرای برنامه‌های مختلف در راستای گرامیداشت یاد و خاطره و تکریم مقام شامخ شهدا محسوب می‌شود که برای تربیت نسل کنونی و آینده به این فرهنگ نیازمند هستیم.

حجت‌الاسلام بیگدلی یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نماز شکل گرفته و دوام یافته و استمرار خواهد یافت هماهنگونه که نهضت پیامبر گرامی اسلام و امام حسین(ع) اینگونه بود.

وی از برگزاری 45 جلسه در طول سال در خصوص برگزاری نماز خبرداد و گفت: تاکنون 250 مصوبه در این جلسات به تصویب رسیده است که بیشتر این مصوبات اجرایی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: نماز جماعت در دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سپاه برگزار شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف در خصوص نماز برای کارکنان و سربازان در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، افزود: فرهنگیاران نیز در خصوص تشویق و ترغیب به حضور در نماز فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام بیگدلی گفت: برگزاری جشن تکلیف فرزندان پاسدار در سپاه انصار المهدی (عج)، تشویق و ترغیب سربازان به بحث نماز، نصب یادمان شهدا در داخل حسینیه‌ها، فضاسازی در مناسبت‌های ملی و مذهبی و اجرای مسابقات فرهنگی در خصوص نماز از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه است.

شمس‌الدین موسوی، معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان، اظهار داشت: این کنگره با همکاری کمیته‌های در نظر گرفته شده به نحو مطلوبی در زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در برگزاری نماز جماعت و پیگیری امور نماز همواره ساعی و کوشا بوده است، افزود: بیشترین برنامه‌های سپاه استان در حسینیه جوار و یا در جوار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: 91 درصد مراسمات سپاه استان زنجان و برنامه‌های ملی و مذهبی در حسینه‌ها و مساجد برگزار می‌شود.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: تجلیل از خادمان نماز، تشویق فرزندان کارکنان و سربازان برای حضور در نماز جماعت، برگزاری مسابقات فرهنگی و کلاس‌های آموزشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر