logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۳۸۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان:

حکم 6 شهردار در استان زنجان صادر شده است

حکم-6-شهردار-در-استان-زنجان-صادر-شده-است
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه حکم 6 شهردار در استان زنجان صادر شده است گفت: حکم شهردار زنجان نیز در انتظار اعلام نتیجه هئیت حل اختلاف وزارت کشور است که این هئیت 15 روز فرصت برای برگزاری جلسه در این زمینه را دارد.

علی محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از 21 شهر استان زنجان شهردار 3 شهر آببر، سهرورد و حلب هنوز از سوی شوراهای اسلامی انتخاب نشده است.

وی با بیان اینکه انتخاب 4 شهردار در مرحله استعلام قرار دارد، افزود: شهردار انتخابی ابهر انصراف داده و صلاحیت فرد معرفی شده برای شهرداری ماهنشان تایید نشده است.

این مسئول از صدور 6 حکم شهردار در استان زنجان خبرداد و گفت: از این تعداد 4 شهردار معارفه شده و دو شهردار نیز در روزهای آینده معارفه می‌شوند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان خاطرنشان کرد: حکم شهرداران چورزق، دندی، زرین آباد و سجاس توسط استاندار زنجان صادر شده است.

محمودی تصریح کرد: حکم سه شهردار برای استفاده از تبصره 3 ماده 3 آیین نامه اجرایی شرایط احزار شهردار به وزارت کشور ارسال شده است که در صورت تایید این شهرداران نیز معارفه می‌شوند.

وی با بیان اینکه در مورد شهرداری زنجان بر اساس تشخیص هئیت حل اختلاف وزارت کشور اعلام نظر می‌شود، افزود: این هئیت قانونا 15 روز مهلت دارد تا نسبت به برگزاری این جلسه و اعلام نظر اقدام کند.

این مسئول گفت: هئیت حل اختلاف با برگزاری جلسه نسبت به ابطال رای یا قبول نظر وزارت کشور اقدام می‌کند که نتیجه این جلسه هر چه باشد برای طرفین لازم الاجرا است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر