logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۳۷۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر حج و زیارت استان زنجان خبرداد

آغاز پیش ثبت‌نام سفر هوایی عتبات عالیات در استان زنجان

آغاز-پیش-ثبت‌نام-سفر-هوایی-عتبات-عالیات-در-استان-زنجان
مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه شرایط اعزام زمینی به عتبات عالیات فراهم نیست گفت: در حال حاضر پیش ثبت نام عتبات عالیات در قالب سفرهایی هوایی آغاز شده است.

ابراهیم احدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پیش ثبت‌نام عتبات عالیات آغاز شده است تا بر اساس ثبت‌نام‌های انجامی، ظرفیت هر استان در خصوص اعزام مشخص شده و در این زمینه تصمیم گیری ‌شود.

وی با بیان اینکه هنوز نحوه اعزام زائران به صورت هوایی یا زمینی مشخص نیست، افزود: فعلا زمان خاصی برای پیش ثبت‌نام اعلام نشده است و استان‌ها نیز منتظر اعلام دستورالعمل اجرایی در این زمینه از مرکز هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: پس از اتمام پیش ثبت‌نام ظرفیت سنجی انجام می‌شود تا هر استان بر اساس ظرفیت اعلامی نسبت به اعزام زائران اقدام کند.

مدیر حج و زیارت استان زنجان هزینه سفر هوایی به عتبات عالیات را بین 9 میلیون و 500 هزار تومان تا 10 میلیون و 500 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: به دلیل بالا بودن هزینه هنوز وضعیت استقبال مشخص نیست.

احدی تصریح کرد: لغو ویزا شامل زائرانی می‌شود که از طریق هوایی به کشور عراق اعزام می‌شوند و این موضوع شامل سفرهای زمینی نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرایط اعزام زمینی به عتبات عالیات به دلیل شرایط بیماری کرونا و عدم موافقت ستاد کرونا و عدم لغو ویزا امکانپذیر نیست، افزود: در حال حاضر ثبت‌نام‌ها فقط برای سفرهای هوایی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در صورت مطلوب بودن استقبال مردم از سفرهای هوایی، تمهیدات لازم برای اعزام زائران به عتبات عالیات انجام می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه در صورت استقبال و تکمیل ظرفیت، اعزام به صورت هوایی از زنجان خواهد بود و در صورتی که تعداد به حد نصاب نرسد پروازها از طریق تبریز و تهران خواهد بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر