logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۳۷۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

یادواره 200 شهید پاسدار استان زنجان برگزار شد

یادواره-200-شهید-پاسدار-استان-زنجان-برگزار-شد
یادواره 200 شهید پاسدار استان زنجان امروز (5 آبان) با حضور سردار محمدتقی اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور برگزار شد.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز در یادواره 300 شهید پاسدار استان زنجان ضمن خیرمقدم به میهمانان حاضر به‌ویژه فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب کشور گفت: سردار اوصانلو با اولین گروهی بودند که وارد خرمشهر شده و سبب آزادی این شهر شدند.

وی اظهار داشت: شهید حاج احمد کاظمی گفتند خرمشهر را خدا با دست رزمندگان زنجانی آزاد کرد.

سردار کرمی با اشاره به دیدار با خانواده شهید بیگدلی در خدابنده که پدرش از دنیا رفته و مادرش در قید حیات است، خاطرنشان کرد: این شهید قرار بوده که ازدواج کند اما قبل از ازدواج، شهید می‌شود و وقتی به دیدار مادرش رفتیم 30 سال بود که اتاق دامادی فرزندش را نگه داشته بود و هر روز آن را نظافت می‌کرد و با تصویر شهید، صحبت می‌کرد و انتظار او را می‌کشید.

به گزارش موج رسا؛ سخنرانی سردار محمدتقی اوصانلو (فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا«ع» شمال‌غرب کشور)، پخش کلیپ‌هایی از دوران دفاع مقدس و اعزام رزمندگان زنجانی به جبهه‌ها، مدیحه‌سرایی حاج اصغر گنج‌خانلو و تجلیل از تعدادی از خانواده شهدا از بخش‌های دیگر این یادواره بود.

کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان از ساعت 8:30 صبح روز پنج‌شنبه (6 آبان) با سخنراین سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی (فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) در مصلای نماز جمعه زنجان برگزار می‌شود.

نمایشگاه دستاوردهای نظامی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان از دیروز (4 آبان) در مصلای خاتم‌الانبیای زنجان آغاز به کار کرده و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

تاکنون یک هزار و ۷۰۰ یادواره توسط پایگاه‌ها و اقشار مختلف بسیج و ۵۰۰ یادواره شهدا آبروی محله نیز به منظور مقدمات کنگره ۳۵۳۵ شهید استان برگزار شده است.

سخنران ویژه این اجلاسیه که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و مردم برگزار می‌شود، سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

همچنین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره نیز فردا در اجلاسیه نهایی پخش خواهد شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر