logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۳۷۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت تکواندو استان زنجان خبرداد؛

حضور 30 تکواندوکار زنجانی در لیگ پومسه

حضور-30-تکواندوکار-زنجانی-در-لیگ-پومسه
رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با بیان اینکه تکواندوکاران زنجانی در لیگ پومسه به صورت انفرادی و تیمی حاضر می‌شوند، افزود: پیش‌بینی می‌شود 30 ورزشکار از زنجان در این لیگ حاضر شوند.

علی سپهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; با اشاره به شروع فعالیت‌های ورزشی هیئت ورزشی تکواندو استان زنجان، اظهار کرد: باشگاه‌های ورزشی این هیئت از تیرماه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به کسب چهار مدال توسط تکواندو کاران استان زنجان، ابراز کرد: این مدال‌ها در جام‌های بین‌المللی، فجر و آسیا کسب شده است.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به حضور ورزشکاران و مربیان استان در تیم ملی، تصریح کرد: رزاقی و مددخانی به تیم ملی تکواندو راه پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به انتخاب اخلاق مدارترین ورزشکار از استان زنجان، عنوان کرد: امیر سینا بختیاری به عنوان اخلاق مدارترین ورزشکار انتخاب شده‌اند.

سپهری با اشاره به برنامه‌های این هیئت، خاطر نشان کرد: حضور ورزشکاران زنجانی در لیگ کشوری در دو بخش بانوان و آقایان و در رده سنی نوجوانان از برنامه‌های این هیئت است.

وی با بیان اینکه برای حضور در سه لیگ برنامه‌ریزی شده است، افزود: در همه رده‌های سنی لیگ پومسه، بانوان ورزشکار استان حضور دارند.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به اینکه لیگ آینده سازان از آذر ماه آغار می‌شود، ابراز کرد: ورزشکاران زنجانی در 10 وزن و دو بخش بانوان و اقایان در این لیگ حضور دارند.

وی با یاد آوری مهلت ثبت نام لیگ پومسه بانوان، عنوان کرد: ثبت نام این لیگ تا 17 آبان ادامه دارد.

سپهری با بیان اینکه ورزشکاران زنجانی در لیگ پومسه به صورت انفرادی و تیمی حضور حاضر می‌شوند، افزود: پیش‌بینی می‌شود 30 ورزشکار از زنجان در این لیگ حاضر شوند.

وی بیان کرد: ورزشکاران زنجانی خود را برای شرکت در المپیاد استعداد‌های برتر ایران آماده می‌کنند که معمولا این لیگ در رده سنی نونهالان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به برنامه سالانه این هیئت، تصریح کرد: در بخش آقایان لیگ انفرادی استان برای اولین بار در کشور در زنجان برگزار می‌شود. //ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر