logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۳۷۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

اجلاسیه کنگره ملی شهدای استان زنجان میزبان دو شهید گمنام می‌شود/ رونمایی از تمبر کنگره ملی 3535 شهید در اجلاسیه

اجلاسیه-کنگره-ملی-شهدای-استان-زنجان-میزبان-دو-شهید-گمنام-می‌شود-رونمایی-از-تمبر-کنگره-ملی-3535-شهید-در-اجلاسیه
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: اجلاسیه کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان میزبان دو شهید گمنام می‌شود.

شمس‌الدین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اجلاسیه کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان فردا از ساعت 8:30 در مصلی خاتم الانبیای زنجان آغاز به کار می‌کند که این اجلاسیه میزبان دو شهید گمنام است.

وی با بیان اینکه مراسم تشیع پیکر دو شهید گمنام با حضور خانواده‌‎های شهدا، مسئولان لشکری و کشوری و سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، افزود: مراسم استقبال و تشیع این دو شهید در مصلی خاتم الانبیای زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: سخنران اصلی این مراسم سردار سلامی بوده و آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان خیرمقدم گفته و سردار جهانبخش کرمی به عنوان دبیرکل کنگره ملی 3535 شهید استان گزارش عملکرد کنگره را ارائه می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به رونمایی از چندین کتاب در اجلاسیه کنگره 3535 شهید استان زنجان، افزود: تمبر یادبود این اجلاسیه نیز رونمایی می‌شود.

موسوی از توزیع بسته‌های فرهنگی در بین شرکت کنندگان در این اجلاسیه خبرداد و گفت: نمایشگاه دستاوردهای موشکی نیز در جنب برگزاری این اجلاسیه آماده بازدید علاقه‌مندان است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر