logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۳۷۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا:

روحیه ایثارگری مهمترین مولفه حفظ اقتدار کشور است

روحیه-ایثارگری-مهمترین-مولفه-حفظ-اقتدار-کشور-است
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به مولفه‌های مهم حفظ اقتدار گفت: روحیه ایثارگری مهمترین مولفه اقتدار کشور بوده و امنیت امروز کشور با خون شهدا و ایثارگریها بدست آمده است.

به گزارش موج رسا; سردار محمد شرفی امروز در یادواره شهدای فرماندهی انتظامی استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: بر اساس صاحب نظران امنیتی و سیاسی امنیت یکی از اصول اساسی زندگی جمعی و حیات بشری است.

وی با بیان اینکه امنیت زمینه‌ای برای رشد و تکامل بشری است، ابراز کرد: با امنیت همه چیز خوب است و بدون امنیت هر نوسازی و توسعه مواجه با شکست است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به بیانات رهبری، تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: نیروی انتظامی یکی از استوانه‌های اصلی امنیت در جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: امنیت به دست نمی آمد مگر با ایثارگری و فداکاری و از جان گذشتگی همه کسانی که در این مسیر قرار گرفته‌اند.

سردار شرفی با بیان اینکه امنیت نیاز اولیه هر انسان و بشری است، افزود: بر اساس شاخصه‌های جهانی اگر هر ملتی بتواند شرایط و امکاناتی را فراهم کند که با تمسک به آن هر نوع تهدید داخلی و خارجی را به موقع دفع کند؛ و از ارزش های حیاتی و از تمامیت ارضی آن کشور در زمان صلح وجنگ دفاع کند آن کشور بر اساس شاخصه‌های نوین جهانی از اقتدار برخوردار است.

وی با بیان اینکه یکی از مولفه‌های اقتدار در هر کشوری روحیه ایثارگری مردمان آن کشور است، عنوان کرد: در کنار این روحیه ایثارگری امکانات مادی نیز دخیل هستند ولی مهمترین مولفه روحیه ایثار گری است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا بیان داشت: اینکه ما مکررا می‌گوییم ما مدیون خون شهدا هستیم به این دلیل است با خون شهدا درخت امنیت کشور تنومند‌تر شده است.

وی با بیان اینکه امنیت به آسانی به دست نمی‌آید، ابراز کرد: امنیت بهای ارزشمندی دارد و آن خون و ایثارگری رزمندگان و شهدا است.

سردار شرفی با بیان اینکه شهدای ما در طول دفاع مقدس آگاهانه و عالمانه رفتند تا امنیت را به ارمغان بیاورند، افزود: شهدا با بصیرت، عالمانه و آگاهانه مسیر را انتخاب کردند به خاطر خدا جنگیدند.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما می‌دانستند چرا باید در برابر دشمنان بایستند، عنوان کرد: رزمندگان برای تحکیم مبانی دین مبین اسلام و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) پا به این عرصه گذاشتند و بالاترین دارایی خود که جان است را تقدیم انقلاب کردند.

جانشین معاون هماهنگ کنند ناجا با بیان اینکه شهدا رفتند تا ناموس و خاک ما در اختیار دشمن قرار نگیرد، ابراز کرد: شهدا جان خود را با خدا معامله کردند.

وی با بیان اینکه شهدا ناظر مدیریت‌های ما هستند، افزود: ما قطعا شرمنده شهدا هستیم و اگر مادران، همسران و پدران شهدا برای ما دعا نکنند ما باخته‌ایم.

سردار شرفی با بیان اینکه خداوند وعده داده است که اگر شهید شدی عملت، عمل صالح است، بیان کرد: کسی که عملش صالح است آن را خلیفه خود برروی زمین قرار می‌دهم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه خدا اگر کسی را شهید کرد به او عزت می‌دهد، اظهار داشت: شهید مانند ستاره در آسمان است و جهت را نشان می دهد و اگر کسی گم شد به سمت این ستارگان برود راه را پیدا می کند.

وی با بیان اینکه خدا وعده داده است اگر عمل انسان صالح باشد خدا ترس را از او دور می‌کند، بیان داشت: امنیت را برای تو تضمین می کنم و این امنیت امنیت درونی است.

سردار شرفی با بیان اینکه ما به خانواده‌های شهدا مدیون هستیم افزود: سیاستمداران و آن هایی که به دنبال حل مسائل در جمهوری اسلامی هستند باید شرایطی را فراهم کنند تا خانواده شهدا در قله عزت و احترام قرار گیرند تا خانواده های شهدا مردم را به سمت فلاح هدایت کنند.

وی با یاد آوری خاطرات دوران دفاع مقدس و سیره شهدا، تاکید کرد: ما هنوز مدیون گذشت خانواده شهدا هستیم و باید پاسخگوی اشک فرزندان شهدا باشیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر