logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۳۷۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

شورای شهر بر انتخاب عباس راشاد به عنوان شهردار زنجان اصرار دارد

شورای-شهر-بر-انتخاب-عباس-راشاد-به-عنوان-شهردار-زنجان-اصرار-دارد
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اعضای این شورا بر رای خود نسبت به انتخاب عباس راشاد به عنوان شهردار زنجان اصرار دارند.

حسین حمزه‌لوپاک در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: عباس راشاد در جلسه رسمی و علنی مورخه 29 شهریور به عنوان شهردار زنجان انتخاب شده بود که در واپسین لحظات وقت اداری روز دوشنبه (۳آبان) نامه مربوط به عدم تایید وی به شورای شهر واصل شد.

وی با بیان اینکه عدم داشتن سوابق مدیریتی مرتبط، دلیل عدم صدور حکم شهردار زنجان عنوان شده است، خاطرنشان کرد: طی جلسه رسمی و غیرعلنی امروز شورای اسلامی شهر زنجان با 5 رای از 7 عضو حاضر، اعضای شورا با اکثریت آرا بر رای خود در خصوص انتخاب عباس راشاد به عنوان شهردار زنجان، اصرار کردند.

حمزه‌لوپاک در خصوص ادامه فعالیت منصور سلطانی‌محمدی به عنوان سرپرست شهرداری زنجان گفت: حکم سرپرست شهرداری زنجان در ۱۴ مرداد صادر شده و مدت آن طبق قانون ۳ ماهه است و تا ۱۴ آبان ادامه دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شورا از عملکرد سرپرست شهرداری زنجان طی این مدت، رضایت دارد، اظهار کرد: در صورت نیاز تا انتخاب شهردار، حکم سرپرست فعلی شهرداری طبق قانون به مدت ۳ ماه دیگر تمدید می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر