logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۳۷۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
از امروز انجام شد؛

آغاز به کار نمایشگاه اقتدار موشکی نیروهای مسلح در زنجان

آغاز-به-کار-نمایشگاه-اقتدار-موشکی-نیروهای-مسلح-در-زنجان
معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: نمایشگاه اقتدار موشکی و توانمندی‌‎های نظامی، به مناسبت برگزاری اجلاسیه کنگره شهدای استان زنجان از امروز در زنجان آغاز به کار کرد.

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نمایشگاه توان موشکی و ادوات نظامی به مناسبت برگزاری اجلاسیه کنگره 3535 شهید استان از امروز در مصلی خاتم الانبیای زنجان آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در محوطه مصلی خاتم الانبیا از امروز آماده بازدید علاقه‌مندان است، افزود: این نمایشگاه تا روز برگزاری اجلاسیه در ششم آبان ماه دایر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به منظور ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای نظامی و موشکی سپاه استان زنجان از ساعت 9 صبح تا 17 عصر آماده بازدید عموم مردم است.

ادامه داد: در روز برگزاری اجلاسیه کنگره 3535 شهید استان زنجان نیز این نمایشگاه دایر بوده و مردم می‌توانند از آن بازدید کنند.

بابایی تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جوان با دستاوردهای نظامی و توانمندی‌های دفاعی و بازدارندگی را فراهم کرده است که تا این نسل با جدیدترین دستاوردهای موشکی کشور آشنا شوند.

گفتنی است، اجلاسیه کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان روز ششم آبان ماه از ساعت 8:30 در مصلی خاتم الانبیای زنجان برگزار می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر