logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۳۷۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبرداد

فعالیت 24 کمیته در کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان

فعالیت-24-کمیته-در-کنگره-ملی-3535-شهید-استان-زنجان
معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از فعالیت 24 کمیته در کنگره 3535 شهید استان زنجان خبرداد و گفت: یکی از مواردی که در چاپ کتاب‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، مستند سازی و ثبت خاطرات شهدا است.

به گزارش موج رسا; سید شمس‌الدین موسوی در جلسه کمیته آفرینش‌های فرهنگی و هنری با اشاره به کنگره 3535 شهید استان زنجان با اشاره به کمیته های دخیل در کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان بیان کرد: ۲۴ کمیته در اجرای کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان دخیل هستند.

وی با یادآوری ارائه گزارش برگزاری کنگره 3535 شهید استان به رهبر انقلاب، افزود: پس از ارائه گزارش رهبر انقلاب نمره خیلی خوب را به برگزارکنندگان دادند و سخنرانی‌های ایشان  در روز اجلاسیه به اطلاع عموم خواهد رسید.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه انتظار تولید محتوا از کمیته‌هایی که رسالت فرهنگی بر عهده داشتند، می‌رفت، افزود: جهاددانشگاهی در این زمینه به خوبی اقدام کرده و محصول تولید شده است و این تولیدات در سطح کشور توزیع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مواردی که در چاپ کتاب‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرات همسران شهدا است.

موسوی با بیان اینکه جای خالی خاطرات مادران شهدا نیز دیده می‌شود ابراز کرد: نویسندگان استان کتاب‌هایی را در این موضوعات به چاپ رساندند.

کامران جعفری رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان نیز در این جلسه اظهار کرد: جشنواره آفرینش‌های فرهنگی و هنری در سطح ملی در شهریور ماه سال 1399 فعالیت خود را شروع کرد.

وی با بیان اینکه جشنواره در 2 بخش عمومی و شهدای استان برگزار شد ابراز کرد: 2 هزار و چهار اثر در مرحله ابتدایی این جشنواره جمع‌آوری شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با اشاره به جمع آوری یک هزار و 12 اثر در بخش شعر افزود: در بخش خاطره نویسی ۵۲۰ اثر توسط هیئت داوران داوری شده است.

وی با اشاره به تمامی بخش های جشنواره و داوری های انجام شده خاطر نشان کرد: در مجموع ۲۳ اثر در این جشنواره رتبه‌های برتر را کسب کردند.

جعفری برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان را رویداد بزرگ فرهنگی در استان دانست و یادآور شد: جهاددانشگاهی استان زنجان مسئولیت کمیته آفرینش‌های هنری را بر عهده داشت./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر