logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۳۷۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

تجمع بزرگداشت ۱۳ آبان در زنجان برگزار می‌شود

تجمع-بزرگداشت-۱۳-آبان-در-زنجان-برگزار-می‌شود-
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در صورت وضعیت آبی راهپیمایی برگزار می‌شود و در صورت باقی ماندن شرایط در پیاده راه، مصلی خاتم‌الانبیا و یا حسینیه اعظم زنجان یک مراسم تجمعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حداقلترین زمان و با کمترین جمعیت برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در ستاد برگزاری برنامه‌های ۱۳ آبان، اظهار داشت: ۱۳ آبان ماه به عنوان ایام‌الله از دیدگاه امام راحل و مقام معظم رهبری است که شامل تبعید امام خمینی(ره)، کشتار دانش‌آموزان در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی است.

وی افزود: هر کدام از این اتفاقات در شکل‌گیری، تدوام و استمرار نظام اسلامی تاثیرگذار بوده و یادآوری آن در استمرار آن قطعا سرنوشت ساز خواهد بود.

این مسئول برضرورت یادآوری یوم‌الله‌ها برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: چرایی مرگ بر آمریکا باید به نسل جوان تبیین شده و ارائه شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در دو سال گذشته بخش اعظمی از برنامه‌های گرامیداشت ۱۳ آبان به دلیل شیوع بیماری کرونا همواره تعطیل شده است، عنوان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان در دو سال گذشته برگزار نشده است.

حجت‌الاسلام ناصر بیان داشت: آمریکا با وجود برکت انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه، وضعیت آمریکا شکننده و تضعیف شده است.

وی با بیان اینکه مراسم ۱۳ آبان در شهرهای دارای رنگ‌بندی سفید و آبی به صورت راهپیمایی برگزار می‌شود، ادامه داد: تجمع بزرگداشت ۱۳ آبان در زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در صورت وضعیت آبی راهپیمایی برگزار می‌شود و در صورت باقی ماندن شرایط در پیاده راه، مصلی خاتم‌الانبیا و یا حسینیه اعظم زنجان یک مراسم تجمعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حداقلترین زمان و با کمترین جمعیت برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: شرایط کرونایی استفاده از فضای مجازی را فراهم کرده است که بیشترین برنامه‌های گرامیداشت ۱۳ آبان نیز در این فضا پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام ناصر یادآورشد: از ظرفیت شبکه شاد نیز برای دانش‌آموزان استفاده شده و برنامه‌های مختلفی برگزار و از ادارات و نهادها درخواست داریم نسبت به فضاسازی شهری در این زمینه اقدام کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر