logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۳۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
از سوی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان؛

ويژه‌ برنامه های صدا و سيمای مرکز زنجان در لیالی قدر اعلام شد

ويژه‌-برنامه-های-صدا-و-سيمای-مرکز-زنجان-در-لیالی-قدر-اعلام-شد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به برنامه‌های مناسبتی شب‌های قدر رادیو و تلویزیون زنجان گفت: رسانه استانی با بسیج همه امکانات و نیروهای خود مراسم‌های باشکوه شب‌های قدر را از ۴ نقطه استان به صورت زنده پوشش می‌دهد.

به گزارش موج رسا; مرتضی صفری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز زنجان  امسال نیز با فرا رسیدن لیالی قدر تلاش می‌کند با پخش ویژه برنامه‌های مختلف در شب‌های قدر حال و هوای معنوی خاصیی را در شب نزول قرآن، برای بینندگان و شنوندگان خود فراهم کند. 

وی تصریح کرد: در این راستا رسانه استانی با بسیج همه امکانات و نیروهای خود مراسم‌های باشکوه شب‌های قدر را از چهار نقطه استان به صورت زنده پوشش خواهد داد تا لحظات معنوی برای همشهریان رقم بخورد. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: در همین راستا شبکه استانی اشراق امسال در نخستین شب از لیالی قدر ، ویژه برنامه خود را از مسجد جامع زنجان با سخنرانی آیت‌الله‌ حسینی زنجانی به روی آنتن برد.

صفری با بیان اینکه در شب‌های نوزدهم و بیست سوم از این لیالی نورانی و بابرکت نیز مراسم با شکوه که هرسال با سخنرانی آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزار می‌شود به صورت زنده پخش خواهد شد، افزود: زمان آغاز این ویژه برنامه‌ها پس از خبر ساعت 23 بوده و تا 2 بامداد نیز ادامه خواهد داشت که تهیه کننده این ویژه برنامه‌ها فریدون قدیری است. 

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده برای پوشش این مراسم‌های پرفیض امکانات مختلف فنی از قبیل دو دستگاه واحد سیار تلویزیونی، واحدsng و ... بهره‌گیری خواهد شد. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه رادیو زنجان نیز با سه ویژه برنامه 1800 دقیقه‌ای در شب نوزدهم از مسجد فاطمه‌الزهرای خدابنده، شب بیست‌ و یکم از مسجد جامع خرم‌دره و شب بیست ‌و سوم ماه رمضان از امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) ویژه برنامه‌های لیالی قدر را به صورت زنده پوشش خواهد داد، افزود: تهیه کنندگی ویژه برنامه‌های رادیو نیز بر عهده خانم‌ها فاطمه بیات و شیوا مرادی است.

صفری تصریح کرد: این برنامه‌ها با پوشش کامل مراسم سخنرانی، تلاوت قرآن، مداحی و دعای جوشن کبیر و قرآن  از ساعت 23 تا 2  بامداد همراه شنوندگان مومن و روزه‌دار خواهد بود.
 وی گفت: سایر برنامه روتین مرکز در حوزه‌های سیما و صدا  نیز با پرداختن  به موضوع شب‌های قدر، اهمیت این شب‌های گرانقدر، لحظه‌های معنوی را برای روزه‌داران رقم خواهند زد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر