logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۳۶۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

سفر به استان‌ها؛ موتور محرک کارهای بر زمین مانده

سفر-به-استان‌ها؛-موتور-محرک-کارهای-بر-زمین-مانده
یک سایت اصلاح‌طلب حامی دولت سابق تاکید کرد برخلاف برخی انتقادهای هم‌طیفانش علیه سفرهای استانی دولت، آن را امری مفید و لازم می‌داند.

به گزارش موج رسا; «روزنامه کیهان» در بخش اخبار ویژه خود نوشت:

«عصر ایران» با تاکید بر این که هم‌طیفانش در دولت روحانی روی سفر به استان‌ها مانور می‌دادند اما حالا خرده می‌گیرند و این رویکرد «یک بام و دو هواست»، می‌نویسد: سفر به جای جای ایران و لمس دقیق آنچه در صحنه- و نه روی کاغذ و گزارش‌ها- می‌گذرد، می‌تواند نگاه عینی‌تر و عملیاتی‌تری به رئیس‌جمهور بدهد و این خوب است.

به تجربه ثابت شده که حضور عالی‌ترین مقام قوه مجریه در یک استان، تا مدت‌ها موتور محرکی می‌شود برای انجام بسیاری از کارهای بر زمین مانده‌ای که با بخشنامه‌های از راه دور راه به جایی نبرده‌اند.

یکی از تفاوت‌های سفرهای رئیسی با اسلافش این است که به خاطر کرونا، دیگر خبری از آن استقبال‌های تبلیغی و پرهزینه و سخنرانی‌های پرطمطراق برای مردمی که ساعت‌ها در استادیوم‌ها منتظر بوده‌اند، نیست. محدودیت‌های کرونایی باعث شده دیدارهای رئیس‌جمهور عمدتا معطوف باشد به بازدید از پروژه‌ها و کارخانه‌ها، سر زدن به نقاط محروم و ملاقات با گروه‌های شغلی و اصناف و کارآفرینان و... که در آن جلسات، بهتر می‌شود مشکلات و راهکارها را بررسی کرد و چرا باید این افراد را از ملاقات با رئیس‌جمهور محروم کرد؟!

اتخاذ تصمیمات کلان در تهران، منافاتی با سفرهای استانی ندارد و هر دو، قابل جمع‌اند.

منبع: مشرق

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر