logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۳۶۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیات سوارکاری استان زنجان:

سوارکاران زنجانی، صاحب نشان نقره و برنز قهرمانی جوانان کشور شدند

سوارکاران-زنجانی،-صاحب-نشان-نقره-و-برنز-قهرمانی-جوانان-کشور-شدند
دبیر هیات سوارکاری استان زنجان گفت: سوارکاران زنجانی با درخشش در رقابت‌های پرش با اسب قهرمانی جوانان کشور، صاحب نشان‌های نقره و برنز شدند.

به گزارش موج رسا; حسین بازرگانی با اشاره به برگزاری رقابت‌های پرش با اسب قهرمانی جوانان کشور اظهار داشت: این دوره از مسابقات به میزبانی باشگاه سوارکاری «ابرش» تهران برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: 7 ورزشکار زنجانی به مصاف حریفان خود در این رقابت‌ها رفتند که در پایان این رقابت‌ها 2 سکو از آن سوارکاران زنجانی شد.

بازرگانی در خصوص عناوین کسب‌شده توسط ورزشکاران زنجانی در قابت‌های پرش با اسب قهرمانی جوانان کشور گفت: در این دوره از رقابت‌ها پوریا زنجانی با اسب کارتونو توانست بعد از متین رضاخانلو از تهران به مقام نایب‌قهرمانی رسیده و مدال نقره را کسب کند.

دبیر هیات سوارکاری استان زنجان اظهار داشت: عرشیا نجفی‌نیا نیز به عنوان یکی دیگر از سوارکاران زنجانی حاضر در این رقابت‌ها توانست با اسب فلوشیا به مقام سوم رسیده و دومین مدال زنجان را تصاحب کند.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها با حضور رئیس و دبیرکل فدراسیون سوارکاری برگزار شد، خاطرنشان کرد: نتیجه‌ای که ورزشکاران زنجانی در این دوره از مسابقات به دست آوردند در نوع خود بی‌نظیر بود و آمار به دست آمده در این رویداد نسبت به ادوار گذشته، عملکرد بی‌سابقه‌ای است.

بازرگانی با بیان اینکه استان زنجان بیش از ۱۰۰ سوارکار سازمان‌یافته در حوزه پرش با اسب دارد، ابراز کرد: خوشبختانه سوارکاری زنجان در سال‌های اخیر به لحاظ کمّی و کیفی ارتقا یافته و عملکرد ورزشکاران استان در رقابت‌های اخیر حاکی از پیشرفت قابل توجه و اهتمام به این رشته در استان بوده است.// ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر