logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۳۶۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس جهادکشاورزی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

قیمت مرغ به 29 هزار تومان افزایش یافت/ کمبودی در بازار مرغ نداریم

قیمت-مرغ-به-29-هزار-تومان-افزایش-یافت-کمبودی-در-بازار-مرغ-نداریم
رئیس جهادکشاورزی استان زنجان از افزایش قیمت مرغ در استان زنجان خبرداد و گفت: قیمت مرغ در استان زنجان به 29 هزار تومان افزایش یافت.

جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش قیمت مرغ در استان زنجان اظهار کرد: افزایش قیمت مرغ در استان زنجان به صورت رسمی ابلاغ نشده و در حال رایزنی برای دریافت ابلاغیه و دستور ستاد تنظیم بازار در خصوص افزایش قیمت مرغ هستیم.

وی با تاکید براینکه افزایش قیمت براساس اخباری که در سطح ملی اعلام شد اتفاق افتاده است بیان کرد: در حال حاضر مرغ با قیمت 29 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه قیمت مرغ در برخی از استان‌های همجوار متاسفانه به 31 هزار تومان افزایش یافته است افزود: در حال حاضر تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم که قیمت مرغ در 29 هزار تومان به صورت ثابت بماند.

وی با بیان اینکه نسبت به حفظ وضعیت بازار مرغ اهتمام شده است ادامه داد: هم اکنون کمبودی از مرغ در بازار زنجان وجود ندارد و به وفور مرغ در بازار توزیع می‌شود.

تاراسی با اشاره به اینکه قیمت مرغ در همه استان‌ها باید به صورت یکنواخت باشد تصریح کرد: اگر این موضوع هم اتفاق نیفتد تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا قیمت مصوب در استان اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه علت افزایش قیمت مرغ به عوامل مختلفی برمی‌گردد اما اصلی‌ترین علت این است که امسال جدول آنالیز قیمت‌ها بازنگری نشده است خاطر نشان کرد: نهاده‌ها نیز بر روند تولید و عرضه مرغ تاثیر دارد.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال در قیمت مرغ تجدید نظری اتفاق نیفتاده در حالی که قیمت در سایر بخش‌های مرتبط با تولید مرغ افزایش یافته است یادآور شد: مشکل نهاده‌ها در بخش تخصیص و تحویل به مرغداریها تقریبا برطرف شده و شاهد روند بهتری در این بخش هستیم./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر