logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۳۶۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده هوانیروز ارتش مطرح کرد: نصب سامانه‌های «چف و فلر» بر روی بالگردهای هوانیروز

خیز هوانیروز ارتش به سمت تولید بالگرد

خیز-هوانیروز-ارتش-به-سمت-تولید-بالگرد-
امیر سرتیپ قربانی گفت: هوانیروز به همت متخصصان داخلی امروز از گلوگاه‌های ساخت قطعات گذار کرده و به سمت تولید بالگرد در حال حرکت است.

به گزارش موج رسا; امیر سرتیپ «یوسف قربانی»، فرمانده هوانیروز ارتش، در خصوص نوآوری‌ها و دستاوردهای هوانیروز، اظهار داشت: هوانیروز به همت متخصصان داخلی امروز از گلوگاه‌های ساخت قطعات گذر کرده و به سمت تولید بالگرد در حال حرکت است.

وی با اشاره به دستاوردهای هوانیروز در حوزه‌های مختلف، گفت: امروز بالگردهای ما قابلیت اجرای عملیات اعم از تیراندازی و هلی‌برن در شب را دارند و همچنین در حوزه‌های مختلف جنگ الکترونیک و فناوری‌های موشکی مجهز به موشک‌های هوشمند و نقطه‌زن با برد مناسب هستند.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به اینکه امروز بالگردهای ما نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی را پشت سر گذاشته‌اند، افزود: تمامی عملیات‌های هوایی و زمینی را در سطح منطقه و فرامنطقه رصد می‌کنیم و در خصوص نبردهای آینده نیز نیازسنجی و  آینده‌نگری را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به افزایش قابلیت های پدافندی بالگردهای هوانیروز از ایجاد قابلیت‌های فریب موشکی (چف (Chaff) و فلر (Flare)) بر روی بالگردهای هوانیروز خبر داد و افزود: آنچه که در عرصه یک نبرد تمام‌عیار نیاز بالگردهای ما باشد، اعم از ایجاد اختلال راداری و رادارگریزی و سایر امور به توانمندی بومی دست یافته‌ایم.

منبع: دفاع پرس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر