logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۳۶۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده دوران دفاع مقدس:

امنیت کاملی در مرزهای کشور حاکم است

امنیت-کاملی-در-مرزهای-کشور-حاکم-است
فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه امنیت کاملی در مرزهای کشور حاکم است گفت: امروز کشورمان در منطقه در برابر دشمنان مقتدرانه ایستاده است.

به گزارش موج رسا; سردار محمود عباسی امروز در سومین یادواره فرماندهان و ۸۰۰ شهید غرب و شمالغرب استان زنجان با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: پیشمرگ‌های کرد نقش بی‌بدیلی در پاکسازی کردستان در بعد از انقلاب داشتند.

وی با تاکید بر اینکه پیشمرگ‌های کُرد بعد از انقلاب با آشنایی که از مناطق جغرافیایی منطقه داشتند کمک‌های زیادی در پاکسازی مناطق کردستان از وجود ضد انقلاب‌ها کردند تصریح کرد: پیشمرگ‌های کُرد از تاکتیک عناصر تجزیه طلب ضد انقلاب‌ها در آن دوران آشنا بودند و در عملیات‌ها به عنوان راهنما نقش اصلی را داشتند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه پیشمرگ‌های کُرد در عملیات‌ها نقش کلیدی داشتند و این‌ افراد در آن دوران ثابت کردند که هیچ مخالفتی با انقلاب ندارند و همواره در دفاع از انقلاب در صحنه هستند افزود: یک عده افراد جاسوس و دست نشانده کشور‌های بیگانه بودند که اسلحه به دست گرفته بودند و به نام کُرد‌ها مردم را قتل عام می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه کُرد‌ها از انقلاب دفاع کردند و اکنون هم از این انقلاب دفاع می‌کنند ادامه داد: امنیتی که در حال حاضر در کردستان داریم با مشارکت و ایثارگری و از خودگذشتگی کُرد‌ها است.

سردار عباسی با تاکید براینکه رهبر انقلاب در سفر خود به کردستان به مدت یک هفته در این استان اقامت داشتند عنوان کرد: نخستین استانی بود که رهبر انقلاب به مدت یک هفته در آنجا اقامت داشتند و این موضوع نشان می‌دهد که این استان چقدر برای مقام معظم رهبری اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه به برکت مردم کردستان امروز شاهد امنیت پایدار در مرزها هستیم ادامه داد: با همت مردم امروز کشورمان در منطقه در برابر دشمنان مقتدرانه ایستاده است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید براینکه امروز در همه مناطق کردستان امنیت برقرار است و هیچ مشکلی در مرز‌ها و مناطق مختلف کردستان وجود ندارد بیان داشت: این امنیت به راحتی بدست نیامده و جانفشانی‌های زیادی برای تامین و برقراری این امنیت‌ شده است.

وی با اشاره به اینکه تقوا٬ ایمان٬ اخلاق و ساده زیستی از ویژگی‌های مهم فرماندهان کُرد است خاطرنشان کرد: سردار ایزدی یکی از این فرماندهان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر