logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۳۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با تصمیم فدراسیون کشتی

نصیری برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه با رقبای داخلی سرشاخ می‌شود/ برگزاری انتخابی تیم ملی 15 تیرماه در تهران

نصیری-برای-حضور-در-مسابقات-جهانی-فرانسه-با-رقبای-داخلی-سرشاخ-می‌شود-برگزاری-انتخابی-تیم-ملی-15-تیرماه-در-تهران

میثم نصیری عنوان دار وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی فرانسه باید در مسابقات انتخاب تیم ملی شرکت کند.

به گزارش موج رسا; میثم نصیری کشتی گیر وزن 65 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد که دارنده عنوان‌های متعددی از مسابقات آسیایی، بین‌المللی و جام جهانی است و تجربه حضور در المپیک ریو را دارد برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه باید در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کند.

مسابقات انتخابی تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان با حضور تمامی مدعیان روزهای 15 و 16 تیرماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

از آزادکاران عنوان داری که قرار است در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کنند می‌توان به حسن رحیمی، مسعود اسماعیل پور، بهنام احسان پور، سید احمد محمدی، میثم نصیری، مصطفی حسین خانی، علیرضا کریمی، حسن یزدانی و کمیل قاسمی اشاره کرد که باید برای پوشیدن دوبنده تیم ملی با دیگر مدعیان و حتی با مدال‌آوران رقابتهای جوانان جهان رقابت کنند.

میثم نصیری آزادکار وزن 56 کیلوگرم زنجانی در آخرین افتخارآفرینی خود توانست در مسابقات قهرمانی آسیا در هند و در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به ترتیب به مدالهای برنز و طلا دست یابد.

نصیری قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ را در کارنامه داشته و در مسابقات آزاد قهرمانی آسیا در بانکوک تایلند  نیز به مدال طلا دست یافته است.

این آزاد کار زنجانی که در مسابقات مختلف بین‌المللی نیز به مدالهای متعددی دست یافت برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در فرانسه و کسب نخستین مدال جهانی خود باید حریفان داخلی خود را مغلوب کند.

مسابقات جهانی فرانسه قرار است در روزهای 30 مرداد تا 5 شهریورماه برگزار شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر