logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۳۶۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان خبر داد؛

انتشار فراخوان هفتمین دوره جشنواره ابوذر در زنجان

انتشار-فراخوان-هفتمین-دوره-جشنواره-ابوذر-در-زنجان-
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: فراخوان هفتمین دوره جشنواره ابوذر در زنجان منتشر شد و علاقه‌مندان رسانه‌ای می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

عباسعلی سرداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر به همت سازمان بسیج رسانه استان زنجان ۲۱ دی ماه همزمان با روز قشر، روز بسیج رسانه در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا ۱۰ آذر ماه سال جاری فرصت دارند، افزود: این جشنواره در قالب‌های خبر، گزارش، عکس، یادداشت، کاریکاتور، مستندکوتاه، کلیپ و موشن گرافیک، اینفوگرافیک برگزار می‌شود.

این مسئول بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند در بخش‌های امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، مانع‌زدایی‌ها و دشمن شناسی آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان یادآورشد: جایزه ویژه این جشنواره به تولید ظرفیت‌های بومی با ارائه راهکار اهدا می‌شود.

سرداری بیان داشت: دبیرخانه این جشنواره در بسیج رسانه استان زنجان واقع در سه راه امجدیه متمرکز بوده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارائه کرده و یا به شماره ۰۹۹۳۵۷۸۹۸۰۷ از طریق واتسآپ ارسال کنند.

وی گفت: در شبکه اطلاع رسانی روبیکا نیز به نشانی b_rasana_zanjan آثار علاقه‌مندان دریافت می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر