logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۳۶۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبرداد

حضور دانش‌آموزان بر اساس دستورالعمل‌ها از اول آبان در مدارس

حضور-دانش‌آموزان-بر-اساس-دستورالعمل‌ها-از-اول-آبان-در-مدارس-
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش‌آموزان براساس دستورالعمل‌های وزارت آموزش و پرورش از اول آبان در مدارس حضور می‌یابند.

حسن مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: بر اساس دستورالعمل ارسالی از وزارت آموزش و پرورش مدارس دارای ۳۰۰ دانش‌آموز از اول آبان ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان در مدارس بر اساس گروه‌بندی‌های انجام شده است، افزود: گروه‌های ۱۵ نفره در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش و پروتکل‌های بهداشتی اساس آغاز کلاس‌ها به صورت حضوری است‌.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: مدارسی که دارای بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز هستند نیز از ۱۵ آبان ماه کلاس‌های درس خود را به صورت حضوری برگزار می‌کنند.

مظفری با اشاره به اینکه برگزاری کلاس‌های حضوری تابع دستورالعمل است، افزود: مدارس دارای بیش از ۳۰۰ دانش‌اموز نیز با گروه‌بندی کلاس‌های درس را برگزار می‌کنند.

وی گفت: در حال حاضر مدارس روستایی به صورت حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند چرا که تعداد دانش‌آموزان این نوع مدارس پایین است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر