logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۳۶۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه زنجان مطرح کرد؛

دروغ پردازی دشمنان از طریق کانال‌های مختلف علیه ارزش‌های انقلاب

دروغ-پردازی-دشمنان-از-طریق-کانال‌های-مختلف-علیه-ارزش‌های-انقلاب
امام جمعه زنجان دروغ پردازی دشمنان انقلاب اسلامی گفت: بیش از 360 کانال به زبان فارسی دروغ تبلیغ می‌کنند تا نسل جوان را از ریشه وفرهنگ خود جدا کنند.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی در مراسم یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان با اشاره به اینکه دانش آموزان اصلی‌ترین و مهمترین سرمایه‌ کشور هستند اظهار کرد: سرمایه نیروی انسانی سرمایه غیر قابل جایگزین است و برای اداره یک کشور و جامعه تنها چیزی که غیر قابل جایگزینی است، سرمایه انسانی است.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان امانت یک نسل، یک جامعه و امانت یک تاریخ هستند تصریح کرد: خوشبختانه آموزش و پرورش به همراه خانوده‌ها در رشد و تعالی گام‌های خوبی را در استان برداشته‌ اما با این حال به گفته خود آموزش و پرورش از وضعیت مطلوب فاصله دارند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش گام‌های موثری در راستای تعالی امر آموزش برداشته است، عنوان کرد: شاید هنوز راه زیادی تا مقصد مانده ولی اقدامات انجام شده بسیار قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه جامعه حق دارد که بپرسد چرا جنگ اتفاق افتاده است، گفت: جنگ ذاتا چیز خوب نیست و ویرانی و نابسامانی اقتصادی و از هم پاشیدن کانون گرم بسیاری از خانواده‌ها را دارد و داغ سنگین غیرقابل فراموشی برجای می‌گذارد و در واقع آثار زیان بار جسمی، روحی، اقتصادی، اجتماعی و غیره دارد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه ایران قبل از انقلاب کشوری شاه زده و وبا زده بود و هر وقت حمله خارجی به کشور انجام شده بود، قطعه ای از خاک ایران توسط پادشاهان واگذار می‌شد، بیان داشت: 200 سال قبل عهد نامه ننگین گلستان آذربایجان و تاجکستان را از ایران جدا کرد.

وی تاکید کرد: عهدنامه ترکمنچای 17 شهر بزرگ را از ایران جدا کرد و 160 سال قبل با یک عهده نامه افغانستان و پاکستان را از کشور جدا کرد و همچنین در یک خوش لفظی کوه‌های آرارات رو واگذار کردند.

امام جمعه زنجان ادامه داد: در برهه‌ای نیز 32 جزیره زیبا که مروارید آنها بحرین است از خاک ایران جدا شد.

وی با بیان اینکه امام به پا خواست و ملت نقش امت را انجام دادند و طاغوت را از کشور فراری دادند، ابراز کرد: در سال 59 کشور ما از زمین، هوا و دریا مورد هجوم دشمن قرار گرفت.

آیت الله خاتمی با تاکید براینکه شرق و غرب با صدام هم پیمان شدند و در طول جنگ 43 کشور از تهاجم نیروهای بعثی صدام حمایت و همراهی کردند افزود: در پایان جنگ از 17 کشور در کشورما اسیر وجود داشت.

وی با بیان اینکه هر ملتی که تاریخ و هویت٬ تاریخ و ریشه خود را بشناسد آن ملت هرگز ستم پذیر نخواهد بود گفت: یکی از توطئه‌های استعمارگران این است که سعی می‌کنند بین نسل جدید و نسل‌های گذشته فاصله بیندازند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امروز بیش از 360 کانال به زبان فارسی دروغ تبلیغ می‌کنند تا نسل جوان را از ریشه وفرهنگ خود جدا کنند، خاطر نشان کرد: این در حالی است که در آن کشورها کانال‌ها برای فعالیت باید هزینه پرداخت کنند ولی به زبان فارسی برنامه‌ها را رایگان پخش می‌کند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر