logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۳۶۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با موج رسا:

حوادث اخیر لبنان و افغانستان مجموعه‌ای از دست و پا زدن‌های رژیم صهیونیستی برای فرار از مرگ است

حوادث-اخیر-لبنان-و-افغانستان-مجموعه‌ای-از-دست-و-پا-زدن‌های-رژیم-صهیونیستی-برای-فرار-از-مرگ-است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حوادث اخیر لبنان گفت: دشمن تلاش دارد تا روحیه بسیجی را در لبنان، سوریه و عراق بشکند.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;  با اشاره به اتفاقات اخیر لبنان اظهار کرد: از دشمن چیزی جز دشمنی انتظار نداریم و استکبار از انسجام، روحیه انقلابی و جهادی که در امت های اسلامی شکل گرفته، عصبانی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانسته است سنگرهای کلیدی را فتح کند، ابراز کرد: روز به روز روحیه بسیجی در لبنان، سوریه و عراق فعال تر شده و در این راستا همه تلاش دشمن این است که از شدت عصبانیت این روحیه را بشکند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: آنچه را که استکبار و رژیم  اشغالگر قدس در لبنان و افغانستان انجام می‌‎دهد، مجموعه از دست و پا زدن‌هایی است که برای زنده ماندن می‌زند اما به لطف الهی ما تاکید می‌کنیم که تا مرگ استکبار ما کوتاه نخواهیم آمد.

وی تصریح کرد: تمام قضایای پیش آمده اخیر اقدامات کوری هستند که نشان می‌دهد اگر اینها جرات مبارزه واقعی را داشتند، دست به این گونه اقدامات نمی‌زدند یعنی اینها دست و پا زدنهایی برای به عقب انداختن مرگ استکبار است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با تاکید بر اینکه به لطف خداوند و به برکت انقلاب اسلامی، رهبری مقام معظم رهبری و ایستادگی حزب الله تمام نقشه های دشمن نقش برآب خواهد شد، گفت: اکنون حزب الله انقلاب اسلامی لبنان و انصارالله انقلاب اسلامی یمن است و به برکت انقلاب اسلامی جبهه اسلام پیروز و دشمن نابود خواهد شد.

//آ  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر