logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۳۶۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

فرهنگ ایثار و شهادت همواره باید در جامعه ترویج شود

فرهنگ-ایثار-و-شهادت-همواره-باید-در-جامعه-ترویج-شود
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره اینکه جوانان امروز ادامه دهندگان راه شهدا هستند گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هموار باید ترویج شود.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در یادواره شهدای زن و زنان ایثارگر استان زنجان با بیان اینکه در اعزام گردان‌های امام حسین(ع) و سایر گردان‌ها به عملیات خیبر در بلوار آزادی صحنه زیبایی را دیدم که دختر بچه‌ای از اینکه پدرش به جبهه اعزام می‌شد آرام آرام اشک می‌ریخت اظهار کرد: هیچ قلمی توان نوشتن آن لحظه‌ها را ندارد.

وی با اشاره به اینکه مادران پسران که جگر گوشه‌های خود بودند را برای دفاع از انقلاب و اسلام به جبهه می‌فرستادند افزود: مادرانی بود که یگانه فرزند خود را به جبهه فرستاده و شهید شده و این مادر در راه اسلام و قرآن حتی یگانه فرزند خود را فدا کرده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید براینکه مادر ۳ فرزند شهید که می‌گوید اگر خداوند به تعداد موهای سرم به من فرزند دهد در راه اسلام و قرآن می‌دهم ادامه داد: این مادران عبودیت را با جان و دل درک کردند.

وی با تاکید براینکه جوانان امروز ادامه دهندگان راه شهدا هستند افزود: شهدا جان خودشان را تقدیم انقلاب کردند تا در برابر دشمن سرفرود نیاوریم.

سردار کرمی با تاکید براینکه همواره یاد شهدا را گرامی می‌داریم چرا که ما مدیون شهدا هستیم بیان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما همواره زنده است.

وی با اشاره به نقش نیروهای استان زنجان در دوران دفاع مقدس، گفت: رزمندگان استان زنجان در همه عملیات‌ها خط شکن بودند و رزمندگان قهرمان زنجان حماسه‌های بزرگی را خلق کرده و با کمترین جمعیت خط‌شکنان دوران دفاع مقدس بودند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر