logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۳۶۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
مسئول امور زنان ستاد کل نیروهای مسلح:

اهداف فرهنگ‌ لیبرال دموکراسی غرب جدا کردن زن از هویت مادرانه بودنش است

اهداف-فرهنگ‌-لیبرال-دموکراسی-غرب-جدا-کردن-زن-از-هویت-مادرانه-بودنش-است
مسئول امور زنان ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه زنان غربی به حال زنان مسلمان غبطه می‌خورند گفت: امروز بحث خانواده یک مسئله است و باید صیانت از خانواده همواره اتفاق بیفتد.

به گزارش موج رسا; مینو اصلانی امروز در یادواره شهدای زن و زنان ایثارگر استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی به جهان با تاسی از عاشورا عبودیت و بندگی است اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بار دیگر زمین را به آسمان گره زد و شهدا نیز طلایه‌داران این حرکت بزرگ بودند.

وی با بیان اینکه چون شهدا اخلاص و بندگی را در وجودشان پیاده کرده بودند توانستند جریان انقلاب را در طول تاریخ رقم بزنند ادامه داد: شهدا بندگی را در وجود خودشان ایجاد کردند و توانستند آسمان و زمین را به هم گره بزنند.

مسئول امور زنان ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید براینکه شهدا پرورش یافته مادران این مملکت بودند که عبودیت را با تمام وجود درک کرده بودند بیان کرد: این نشان می‌دهد زنان در جامعه و تربیت فرزندان در تراز انقلاب نقش بی‌بدیلی دارند.

وی با بیان اینکه خداوند حس مادری را در وجود زنان قرار داده است و باید از این حس مادری و نقش تربیتی در جامعه صیانت شود گفت: اگر امروز یادواره شهدا را برگزار میکنیم به خاطر این است که یادآوری کنیم که زنان در تاریخ انقلاب چه ایثارگریهایی رقم زدند.

اصلانی با تاکید براینکه در فرهنگ‌ لیبرال دموکراسی غرب بیشترین هدف این است که زن را از مادرانه بودنش جدا کند افزود: آنها معتقد هستند که اگر زن این هویت را داشته باشد به عنوان یک ابزار نمی‌تواند باشد.

یادواره شهدا

وی با تاکید براینکه این همایش‌ها یادآور جایگاه و هویت انسان است عنوان کرد: مقام معظم رهبری پیامی در سال ۹۱ به ۷۰۰ کنگره شهید زن کشور ارائه فرمودند که متن این پیام الگوی نه شرقی و نه غربی را برای ما ترسیم کرده است.

مسئول امور زنان ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: رهبر انقلاب در این پیام فرمودند: زن می‌تواند عطیف و شریف‌ باشد، در متن و مرکز و در عین حال خودش شهید پرور و در میدان معرکه به شهادت برسد،

وی بیان داشت: زنان غربی را به جایی رساندند که هویت اصلی خود را از دست دادند و به جایی رساندند که هویت زنانه و مادرانه بودن خود را زشت میپندارد.

اصلانی با تاکید براینکه زنان ایران در صحنه‌های علمی و فرهنگی می‌درخشند و در عین حال حریم و حرمت را نگه می‌دارند افزود: جوانا فرانسیس محقق آمریکایی نامه‌ای به زن مسلمان می‌نویسد و در نامه عنوان می‌کند که شما مانند ما زنان غربی نباشید ما زندگی خود را باختیم، ما هیچ چیزی برای از دست دادن نداریم، حتی مادر شدن برای ما به رویا تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه کتابی در غرب با عنوان چه کسی گهواره‌ها را تکان می‌دهد منتشر می‌شود و این کتاب جامعه غربی را آشفته می‌کند بیان داشت: ما امروز باید پاسدار این حریم باشیم و با رفتن راه شهدا آسمان را به زمین نزدیک کنیم.

مسئول امور زنان ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه وظیفه ما زنان این است که هویت زن بودن خودمان را حفظ کرده و با تمام وجود از خانواده صیانت کنیم خاطر نشان کرد: امروز باید آسیب‌هایی که در فرآیند جنگ نرم برای خانواده اتفاق افتاده را بشناسیم.

وی با تاکید براینکه زنان زنجان که در نهم شهریور ماه به میدان آمدند و شجاعانه علیه رژیم ستم شاهی جنگیدند بیان داشت: حضور زنان زنجان باعث شده غیرت جامعه به جوش بیاید و بعد از این اتفاق همه ملت ایران به صحنه آمدند.

اصلانی با تاکید براینکه ما در جامعه امروز باید رسالت خود را بشناسیم افزود: زنان مجاهد نهم شهریور ماه رسالت خودشان را شناختند و شجاعانه پا در میدان گذاشتند.

وی با تاکید براینکه ما زنان امروز باید مولفه‌های خانواده را بشناسیم خاطر نشان کرد: امروز بحث خانواده یک مسئله است که موضوع خانواده در کشور ما همچنان مستحکم است اما باید از خانواده صیانت کنیم./ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر