logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۳۶۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

نادر سلیمانی:«ساعت خوش» عروسی ها را هم تعطیل می کرد

نادر-سلیمانی:«ساعت-خوش»-عروسی-ها-را-هم-تعطیل-می-کرد
یکی از بازیگران مجموعه «ساعت خوش» گفت: در زمان پخش خیابان ها خلوت می شد. حتی در بعضی از مراسم عروسی هنگام پخش برنامه عروس و داماد و مهمانان می نشستند و برنامه را می دیدند.

به گزارش موج رسا; برنامه «دست در دست» به مناسبت آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) به صورت ویژه ای روانه آنتن شبکه دو شد و میزبان محمدرضا گرایی قهرمان جهان در رشته کشتی، نادر سلیمانی بازیگر و هنرمندان دیگری بود.

 
بنا بر این گزارش، در این برنامه نادر سلیمانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر با حضور در ویژه برنامه «دست در دست»  اظهار داشت: در زمان پخش ساعت خوش مردم به دلیل حال و هوای بعد از جنگ نیاز به شادی داشتند و خدا را شکر توانستیم لبخند را به لب های مردم بازگردانیم و در زمان پخش خیابان ها خلوت می شد. حتی در بعضی از مراسم عروسی هنگام پخش برنامه  عروس و داماد و مهمانان  می نشستند و برنامه را می دیدند.
 
سلیمانی ادامه داد: ساعت خوش که در آن بچه های تئاتری و کاربلد، ظرفیت زیادی برای تلاش داشتند از خاطرات ویژه دوران کاری من بعد از پرواز ۵۷ است. یک تیم همدل که هوای هر کسی که فکر می کردیم تواناییش را دارد، داشتیم.
 
وی افزود: به سعید آقاخانی افتخار می کنم و برای من احترام ویژه ای دارد. ای کاش می شد باز همه آن تیم دور هم جمع می شدیم و یک برنامه جدید می ساختیم،چون امروز همه با تجربه تر شده ایم.
 
این بازیگر تاکید کرد: امسال سال قشنگی نبود و ما خیلی از اهالی هنر و مردم خوب مان را از دست دادیم امیدوارم کسانی که در رأس کار هستند در زمان حیات بیشتر قدر هنرمندان را بدانند./فارس
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر