logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۳۵۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

هر هفته‌ 17 میلیون دز واکسن به کشور وارد می‌شود

-هر-هفته‌-17-میلیون-دز-واکسن-به-کشور-وارد-می‌شود
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: وزیر امور خارجه عنوان کرد که علاوه بر 95 میلیون دز واکسن کرونایی که تاکنون به کشور وارد شده با پیگیری‌های انجام شده، در هر هفته 17 میلیون دز واکسن به کشور وارد می‌شود.

به گزارش موج رسا; احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه توضیحاتی را در رابطه با روابط با کشورهای همسایه ارائه کرد و گفت که ما به دنبال اصلاح روابط با کشورهای همسایه هستیم.

 
وی افزود: وزیر امور خارجه عنوان کرد که در مورد افغانستان روابط ما با این کشور در حال حاضر در سطح مسائل امنیتی برقرار است اما از نظر سیاسی و دیپلماتیک ما معتقد به تشکیل دولت فراگیر در این کشور هستیم و همان طور که گفتم ارتباط در سطح مسائل امنیتی باقی مانده است.
 
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیرعبداللهیان در رابطه با دسترسی ایران به اروپا از راه زمینی و از طریق ارمنستان گفت که طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی راه جدیدی که از طریق خاک ارمنستان ما را به اروپا متصل می‌کند، به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید و ما از این طریق کار ترانزیت خود را به اروپا انجام خواهیم داد.
 
علیرضابیگی خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه در این جلسه از تشکیل میزی تحت عنوان میز ترانزیت در وزارت امور خارجه خبر داد و گفت ما به دنبال آن هستیم تا حداکثر بهره‌برداری و استفاده را از موقعیت خاص جغرافیایی کشورمان در حوزه ترانزیت داشته باشیم.
 
وی افزود: وزیر امور خارجه با اشاره به واردات واکسن کرونا به کشور گفت که با پیگیری‌های انجام شده علاوه بر 95 میلیون دز واکسنی که برای این منظور به کشور وارد شده، با پیگیری‌هایی که صورت گرفته در ادامه کار در هر هفته 17 میلیون دز واکسن به کشور وارد می‌شود.
 
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیرعبداللهیان عنوان کرد که مذاکرات با گروه چهار به علاوه یک از روز پنجشنبه در بروکسل آغاز خواهد شد اما مذاکرات مسیر جداگانه ایران از توسعه کشور و معیشت مردم دنبال خواهد کرد و به هیچ وجه معیشت مردم تحت تاثیر مذاکرات قرار نخواهد گرفت و در نهایت اگر مذاکرات به نتیجه مثبتی برسد ثمرات آن بر توسعه کشور تاثیر خواهد گذاشت و موجب توسعه بیشتر کشور خواهد./فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر