logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۳۵۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

تمامی کمیته‌های کنگره ملی شهدا برای برگزاری باشکوه اجلاسیه در میدان باشند

تمامی-کمیته‌های-کنگره-ملی-شهدا-برای-برگزاری-باشکوه-اجلاسیه-در-میدان-باشند
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: سردار کرمی با تاکید بر اینکه کار با برگزاری اجلاسیه، تمام نمی‌شود، تصریح کرد: برگزاری اجلاسیه، شروع یک حرکتی است که مسیر آینده و تکلیف ما در مورد شهدا و مجاهدت و فداکاری آن‌ها را روشن و مشخص می‌کند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به در پیش بودن کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان اظهار داشت: دست خانواده معظم شهدا و ایثارگران را می‌بوسم که همکاری خوبی طی این مدت برای برگزاری کنگره داشتند.

وی بیان کرد: با همکاری کمیته‌های مختلف، مسئولین، دست‌اندرکاران و با هدایت‌های معنوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، کارهای خوبی صورت گرفته که ماندگار برای نسل‌های آینده است که نتیجه این زحمات در روز اجلاسیه، دیده و شنیده می‌شود.

سردار کرمی با تاکید بر اینکه کار با برگزاری اجلاسیه، تمام نمی‌شود، تصریح کرد: برگزاری اجلاسیه، شروع یک حرکتی است که مسیر آینده و تکلیف ما در مورد شهدا و مجاهدت و فداکاری آن‌ها را روشن و مشخص می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: با تمام توان، پیش می‌رویم تا فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، محقق شود.

وی اظهار داشت: کارهای مربوط به کنگره شهدا تا اینجا با کمک تمام دستگاه‌ها با کمترین هزینه و بیشترین خروجی، پیش رفته و با توجه به در پیش بودن اجلاسیه از همه کمیته‌ها انتظار داریم که به میدان بیایند و همه ما کمک کنیم تا هیچ خلایی نباشد و مراسم در شان 3535 شهید استان زنجان برگزار شود چرا که زندگی ما به برکت خون پاک شهیدان است.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا نه تنها هیچ انتظاری از مسئولان ندارند بلکه مادری که 3 فرزند خود را در راه نظام و انقلاب تقدیم کرده، می‌گوید اگر به اندازه موهای سرم، پسر داشتم همه آن‌ها را در راه انقلاب تقدیم می‌کردم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر توجه ویژه به ایثارگران و خانواده معظم شهدا گفت: رزمندگانی داریم که هنوز هم ترکش عملیات کربلای 5 در بدنش قرار دارد و دستگیری از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، جایگاه بلندی دارد.

وی ابراز کرد: کنگره شهدا بهانه‌ای است تا به رزمندگان دفاع مقدس، سرکشی و به مشکلات آن‌ها رسیدگی شود تا شرمنده آن‌ها نشویم.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر