logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۳۵۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

نیروی انتظامی، بازوان توانمند و چشمان بیدار جامعه است

نیروی-انتظامی،-بازوان-توانمند-و-چشمان-بیدار-جامعه-است
امام جمعه زنجان با بیان اینکه نیروی انتظامی، بازوان توانمند و چشمان بیدار جامعه است گفت: امروز پلیس ایران از قاطعیت و اقتدار توام با اخلاق، عدالت، مروت و ترحم برخوردار است.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان با اشاره به مشکلات ازدواج جوانان در جامعه بیان داشت: امروز جوانان به دلیل چشم هم چشمی با مشکلات ازدواج مواجه هستند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در جامعه امروزى ما روز به روز بر تشریفات، سنگینى مهریه‏، اسراف و تجمل‏‌گرایى‏‌ها افزوده مى‏‌شود که هریک از این‌ها موجب کاهش ازدواج جوانان شده است. 
امام جمعه زنجان با اشاره به شاخت زمینه‌ها و اهداف شوم دشمنان انقلاب افزود: برای دفاع از انقلاب و جلوگیری از نفوذ دشمن همیشه باید هوشیارانه عمل کنیم.
وی با تاکید براینکه همه باید دست در دست هم برای حفظ و اعتلای انقلاب تلاش کنیم گفت: دشمنان انقلاب در طول ۴۲ سال گذشته انواع توطئه‌ها را علیه انقلاب انجام دادند اما کاری نتوانستند بکنند و انقلاب اسلامی با اقتدار تمام در برابر دشمن ایستاده و این اقتدار با حضور مردم ایران در صحنه بدست آمده است.
آیت الله خاتمی با تاکید براینکه همچنان دشمن درصدد آسیب زدن به کشور است و برای آن کار از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند ادامه داد: امروز اقتدار نیروهای مسلح جرات تجاوز دشمن به کشور را گرفته است.
وی ضمن تبریک هفته ناجا به کارکنان نیروی انتظامی بیان داشت: نیروی انتظامی در مسائل اجتماعی، خدمات عمومی و مردمی نقش پررنگی دارد که این قابل تقدیر است.
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در بسیاری از مسائل ارتقاء خوبی داشته است تصریح کرد: نيروي انتظامي طي ساليان اخير نشان داده توانايي بالايي در تامين نظم و امنيت جامعه داشته و از ماموريت هاي مختلف سربلند بيرون آمده كه اين مهم در سايه تلاش مجاهدانه و متعهدانه فرماندهان، مديران و كاركنان نيرو به دست آمده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، امنیت را مقوله ای بسیار مهم خواند و با بیان اینکه شما به عنوان نیروی انتظامی، بازوان توانمند و چشمان بیدار نظم و انتظام جامعه هستید، اظهار داشت: امروز پلیس ایران از قاطعیت و اقتدار توام با اخلاق، عدالت، مروت و ترحم برخوردار است.
وی با بیان اینکه استقرار امنیت، ماموریت نیروی انتظامی است، افزود: اعتماد عمومی جامعه، مهمترین و بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است که امروز آن را در جامعه مشاهده می‌کنیم.
   
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر