logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۳۵۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

استاندار زنجان از پروژه سبزه‌میدان بازدید می‌کند

استاندار-زنجان-از-پروژه-سبزه‌میدان-بازدید-می‌کند
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه توافقات لازم برای جابه‌جایی تیرها و پُست برق صورت گرفته است، گفت: جابه‌جایی تیرهای برق فقط مربوط به محدوده پروژه سبزه‌میدان نیست و برخی تیرهای برق در کوچه‌های اطراف پروژه هم نیاز به جابه‌جایی داشت.

حسین حمزه‌لوپاک در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص اخرین وضعیت پروژه سبزه‌میدان اظهار داشت: طی هفته جاری 3 جلسه با مدیران شرکت برق در خصوص جابه‌جایی تیرها و پست برق برگزار شده است.

وی با بیان اینکه توافقات لازم برای جابه‌جایی تیرها و پُست برق صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: جابه‌جایی تیرهای برق فقط مربوط به محدوده پروژه سبزه‌میدان نیست و برخی تیرهای برق در کوچه‌های اطراف پروژه هم نیاز به جابه‌جایی داشت.

حمزه‌لوپاک افزود: برخی تیرهای برق، جابه‌جا شده و برخی دیگر نیز طبق توافقات صورت‌گرفته در اسرع وقت جابه‌جا خواهند شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به وجود پُست برق 20 کیلو ولت در پروژه سبزه‌میدان گفت: توافقات لازم برای جابه‌جایی پُست برق نیز صورت گرفته که طبق قول مسئولان شرکت برق، قرار است به زودی این کار انجام شود تا در پروژه سبزه‌میدان دیگر معارضی وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه استاندار زنجان بعدازظهر امروز (پنج‌شنبه 22 مهر) از پروژه سبزه‌میدان بازدید می‌کند، اظهار داشت: صحن جنوبی پروژه در 2 ماه اخیر، پیشرفت محصوصی داشته است.

حمزه‌لوپاک با بیان اینکه شورای ششم، سبزه‌میدان را با 52 درصد پیشرفت تحویل گرفته است، خاطرنشان کرد: طی 2 ماه اخیر، بخش زیادی از کارها در صحن جنوبی پروژه انجام شده و فقز کفسازی آن باقی مانده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه بتن‌ریزی کف پروژه نیز انجام شده است، افزود: فقط سنگ‌فرش کردن مانده که در صورت مساعد بودن شرایط جوّی در اسرع وقت انجام می‌شود.

وی در خصوص زمان افتتاح بخش جنوبی پروژه سبزه‌میدان با بیان اینکه زمان دقیقی نمی‌توان اعلام کرد، گفت: پروژه دارای پیشرفت بسیار خوبی است و در صورت مساعد بودن شرایط آب‌وهوایی، تلاش بر این است که بخش حنوبی تا پایان آبان به اتمام برسد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص صدور حکم شهردار منتخب زنجان گفت: فرآیند صدور حکم شهردار زنجان، مراحل خود را در وزارت کشور طی می‌کند.

وی با بیان اینکه هنوز زمان قطعی صدور حکم شهردا مشخص نیست، اظهار داشت: پروسه صدور حکم شهردار زنجان در وزارت کشور در حال طی مراحل اداری بوده و در صورت صدور حکم، اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش موج رسا؛ عباس راشاد در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان در 29 شهریور سال جاری با کسب 5 رای به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر