logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۳۵۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی ۳۵۳5 شهید استان زنجان خبرداد

اجرای عملیات فضاسازی شهری برای برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان

اجرای-عملیات-فضاسازی-شهری-برای-برگزاری-کنگره-۳۵۳۵-شهید-استان-زنجان
دبیر کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی ۳۵۳5 شهید استان زنجان با اشاره به فضاسازی شهری توسط ادارات و سازمانها و دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان گفت: با نزدیک شدن به اجلاسیه نهایی کنگره و اهمیت موضوع شهدا و کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان این موضوع باید با قوت بیشتری ادامه داشته باشد.

مصطفی دودانگه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: گام برداشتن همراه با اعتقاد قلبی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت است چرا که یکی از مهمترین اقدامات در مقابله با دشمنان در جنگ نرم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و جامعه‌ای که فرهنگ ایثار و شهادت در آن طنین انداز باشد همواره سربلند و استوار خواهد ماند.

وی با تاکید بر تجلیل از مقام والای شهیدان، نشر و توسعه فرهنگ ناب و ارزشمند دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان، معرفی الگوهای ارزشی دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده گفت: ایجاد بستر مناسب برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، ایجاد فضای فرهنگی مبتنی بر ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تقویت روحیه استکبارستیزی، مصون سازی جامعه هدف در برابر تهاجم فرهنگی دشمن و تقویت روحیه انقلابی‌گری و ولایتمداری از اهداف فرهنگی  کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان است.

سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه در حقیقت دفاع مقدس و این کنگره  یک دانشگاه تمام عیار و یک نعمت بسیار بزرگ برای همه مردم استان است ابراز کرد: مناسب‌سازی فضای شهر زنجان با عطر و بوی دفاع مقدس و شهدا یکی از برنامه‌های کمیته فرهنگی کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات قابل توجهی برای فضاسازی کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان برنامه‌ریزی شده است افزود: فضای استان با تصاویر شهدای شاخص استان، شهدای مدافع حرم و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شده است.

دودانگه با اشاره به بازسازی فضای معنوی دوران دفاع مقدس در جامعه و سطح شهرهای استان گفت: در این راستا اقدامات موثر و قابل توجهی در بخش‌های تبلیغی و محیطی انجام شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان تاکید کرد: در روزهای گذشته فعالیت‌هایی برای فضاسازی انجام شده ولی به خاطر نزدیک شدن به اجلاسیه نهایی کنگره و اهمیت موضوع شهدا و کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان این موضوع توسط تمامی ادارات و سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها باید با قوت بیشتری ادامه یابد.

دبیر کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان با بیان اینکه به لطف خون شهدا انسجام، وحدت و همدلی خاصی برای برگزاری این کنگره به وجود آمده است گفت: هر روز شاهد افزایش این انسجام و همدلی هستیم.

وی با اشاره به اینکه همه تلاش ما برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره بوده و به هرآنچه وظیفه داریم عمل خواهیم کرد افزود: به لطف خدا در کنار هم بتوانیم در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

دودانگه اظهار داشت: قهرمانان واقعی ما شهدا و ایثارگران هستند و ما مدیون این شهدا هستیم و باید رشادت‌ها و ایثارگری شهدا را به نسل‌های امروز منتقل کنیم.

وی به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین نسل جوان اشاره و تصریح کرد: توجه به این مسئله اهمیت بسیاری دارد زیرا جوانان و آیندگان باید با الگو گرفتن از ایثار بزرگ شهدا و ایثارگران، آینده کشور را بسازند و خانواده شهدا نماد اقتدار میهن اسلامی هستند و ما هر خدمتی به آنان بکنیم در قبال ایثار بزرگشان بسیار کوچک است./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر