logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۳۵۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان:

جواز تاسیس طرح‌های صنعتی فاقد پیشرفت فیزیکی تعلیق می‌شود

جواز-تاسیس-طرح‌های-صنعتی-فاقد-پیشرفت-فیزیکی-تعلیق-می‌شود
معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: جواز های تاسیس صادره که طی یکسال اخیر فاقد پیشرفت فیزیکی باشند ، به صورت سیستمی تعلیق می گردند.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان علی کلانتری اظهار داشت: در راستای بهبود فضای کسب و کار و افزایش دقت و شفافیت در اطلاعات و آمار طرح های در دست اجرا ، بر اساس اعلام وزارت صنعت ، معدن و تجارت جواز تاسیس طرح های با پیشرفت راکد تعلیق می گردد.

وی افزود: در این راستا به متقاضیان مهلت 20 روزه داده شده است که در سامانه بهین یاب به روز رسانی انجام دهند در غیر این صورت مجوز صادره تعلیق خواهد شد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به وضعیت طرح های در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی استان گفت: هم اکنون 325 طرح در استان با پیشرفت فیزیکی بالای 40 درصد و 97 طرح با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد وجود دارد.

وی تصریح کرد: حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده برای طرح های با پیشرفت بالای 70 درصد بالغ بر 13 هزار میلیارد ریال می باشد که پیش بینی می گردد زمینه اشتغال 4 هزار و 591 نفر در استان فراهم گردد.

کلانتری در خصوص وضعیت موجود صدور جواز های تاسیس در استان خاطر نشان ساخت: تاکنون در سطح استان هزار و 163 مورد جواز تاسیس صادر گردیده که سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح ها بالغ بر 151 هزار میلیارد ریال می باشد.

وی اشتغالزایی پیش بینی شده این طرح ها را 44 هزار نفر عنوان کرد./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر