logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۳۵۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده قرارگاه منطقه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش:

انقلاب اسلامی ایران در شرایط سخت هجمه‌های دشمنان به عزت و اقتدار رسیده است/ افتخارات امروز کشورمان را مدیون شهدا هستیم

انقلاب-اسلامی-ایران-در-شرایط-سخت-هجمه‌های-دشمنان-به-عزت-و-اقتدار-رسیده-است-افتخارات-امروز-کشورمان-را-مدیون-شهدا-هستیم
فرمانده قرارگاه شمالغرب کشور با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان و منطقه گفت: انقلاب اسلامی ایران در شرایط سخت هجمه‌های دشمنان به عزت و اقتدار رسیده است.

به گزارش موج رسا; امیرسرتیپ علی حاجیلو امروز در یادواره 824 شهید ارتش استان زنجان با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس حدود 65 کشور از رژیم بعثی عراق حمایت می‌کرد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در شرایط تحریم کامل به ویژه در تحریم نظامی در مقابله با این همه هجمه دشمن ایستادگی کرد.

وی با تاکید براینکه به فرمان امام راحل ملت ایران یکپارچه در برابر دشمن ایستادند افزود: رزمندگان اسلام هشت سال دفاع مقدس از جهاد در راه اسلام استقبال کردند و نتیجه ان عزت و پیروی در برابر دشمن بود.

فرمانده قرارگاه منطقه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: با تقدیم بیش از 200 هزار شهید افتخارات بسیار زیادی را برای انقلاب اسلامی بدست آوردیم.

وی با تاکید براینکه پیشرفت و توسعه کشور از جمله این افتخارات است بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا، ایثارگران و جانبازان به اوج عزت رسیده است.

امیر سرتیپ حاجیلو با تاکید براینکه اگر امروز در جهان حرفی برای گفتن داریم و همچنین قدرتمندترین کشور منطقه هستیم به برکت همین از خود گذشتگی رزمندگان بوده است تصریح کرد: اگر کمی بحران اخیر منطقه را پایش کنیم به عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران پی می‌بریم.

وی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی ایران در منطقه حرفی جز کلام قرآن و حفظ کرامت انسان‌ها ندارد بیان داشت: دشمنان انقلاب بعد از جنگ تحمیلی تمام تلاش خود را بکار گرفتند تا جلو پیشرفت ایران را بگیرند اما با کمک و عنایت خداوند انقلاب اسلامی در سخت‌ترین شرایط به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته است.

فرمانده قرارگاه منطقه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه امروز کشور ما در منطقه قدرتمندترین کشور بوده و حاکم بر تمامی اراده‌ها است خاطر نشان کرد: همه این افتخارات با کمک شهدا و ایثارگریها بدست آمده است.

وی با بیان اینکه آمریکا و همپیمانانش از بدو پیروزی انقلاب در تلاش بودند که جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در شرایط بحران و فشارهای دشمن رو به رشد و تعالی بوده و در هر نقطه‌ای فشارهای دشمن بیشتر بوده رشد و توسعه در آن بخش اتفاق افتاده است.

امیرسرتیپ حاجیلو عنوان کرد: نیروهای مسلح کشورمان در شرایط کامل تحریم و سختگیرانه به توسعه بسیار خوبی رسیده و مجهز به فناوری‌های روز هستند.

وی گفت: استان زنجان پایتخت شور، جهاد و شهادت است و در هشت سال دفاع و بعد از آن در پویایی انقلاب نقش آفرینی کرده و بعد از این نیز نقش آفرینی خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: جوانان استان زنجان از جمله جوانان بی‌نظیر کشورمان هستند چرا که جوانان پرچمداران گام دوم انقلاب معرفی شدند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر