logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۳۵۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نائب رئیس فدراسیون کاراته در گفت‌وگو با موج رسا:

تیم ملی کاراته با قدرت تمام در مسابقات جهانی و آسیایی حاضر می‌شود/ سطح مسابقات انتخابی تیم ملی مطلوب بود

تیم-ملی-کاراته-با-قدرت-تمام-در-مسابقات-جهانی-و-آسیایی-حاضر-می‌شود-سطح-مسابقات-انتخابی-تیم-ملی-مطلوب-بود
نائب رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه سطح مسابقات انتخابی تیم ملی مطلوب بود گفت: تیم ملی کاراته با قدرت تمام در مسابقات جهانی و آسیایی حاضر می‌شود.

محسن آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه‌های آینده فدراسیون کاراته برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی اظهار کرد: برای حضور ورزشکاران کشورمان در مسابقات جهانی کاراته که بهمن ماه امسال در امارات برگزار می‌شود برنامه‌ریزی کردیم و قطعا ورزش کاراته با تمام قدرت در این مسابقات حاضر خواهند شد.

وی با تاکید براینکه بلافاصله یک ماه بعد از آن مسابقات، قهرمانی آسیا در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود گفت: در حال حاضر مسابقات انتخابی تیم ملی جهت حضور ورزشکاران برتر کشورمان در مسابقات جهانی و آسیایی برگزار می‌شود.

نائب رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به سطح مسابقات انتخابی کاراته که در استان زنجان در حال برگزاری است ابراز کرد: روز گذشته مسابقات انتخابی آقایان به پایان رسید و از امروز مسابقات بانوان به مدت 3 روز برگزار خواهد شد.

وی همچنین به شیوع کرونا و تاثیر آن بر فعالیت ورزشکاران اشاره کرد و افزود: شرایط کرونا و تعطیلی باشگاه‌ها به فعالیت ورزشکاران تاثیر گذاشته اما با این وجود مسابقات انتخابی تیم ملی از سطح بالایی برخوردار است.

آشوری با اشاره به اینکه این امید وجود دارد که بتوانیم در رده‌های مختلف به ویژه جوانان صاحب مقام خوبی در مسابقات جهانی باشیم عنوان کرد: کاراته ایران جزو قدرت‌های اول جامعه ورزشی بوده و امیدواریم در این دوره از مسابقات جهانی که در پیش رو داریم باز هم شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران کشورمان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: تیم ملی کاراته در گذشته در مسابقات جهانی و آسیایی با قدرت ظاهر شده و این قول را می دهم که در مسابقات جهانی و آسیایی که در پیش رو داریم ورزشکاران کشورمان با قدرت ظاهر شوند.

نائب رئیس فدراسیون کاراته بیان کرد: با توجه به سطح مسابقات انتخابی تیم ملی قطعا در مسابقات جهانی نیز ورزشکاران ما با مدال‌های خوش رنگ‌تری به کشور باز می‌گردند.//ع     

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر